Volvo wybrało ambasadora nowego Volvo V40. Zwycięzcą został Jakub Jodłowski, który nie tylko przez 3 miesiące będzie testował nowy model, ale wesprze też markę swoim blogiem, z którego wybrane tematy znajdą się na facebookowym profilu marki.
Zadaniem uczestników rywalizacji było przygotowanie kreatywnego filmu, w którym mieli przekonać internautów oraz jury Volvo Auto Polska, że to właśnie oni powinni zostać nowym ambasadorem Volvo. Jednogłośnie wybrano pracę Jakuba Jodłowskiego, pt. „Dzień z życia”. Zwycięzca w filmie przedstawił swoją pasję do Volvo i wspinaczki. W zamian zamienił swoje Volvo 480 na nowe Volvo V40.
Do jego zadań podczas 3-miesięcznej współpracy z marką, należy pisanie bloga: o wspinaczce oraz o tym, w jaki sposób Volvo pomaga mu na co dzień w realizacji tego hobby. Będą też porady dla początkujących, zdjęcia i filmy, a dodatkowo relacja z mistrzostw świata we wspinaczce, na które Jodłowski się wybierze. Wybrane wpisy – co tydzień nowe – znajdą się na facebookowym profilu koncernu samochodowego, który planuje przygotować również film z tego wyjazdu. Oprócz tego samochód ambasadora będzie obrandowany („Ambasador Zupełnie Nowego Volvo V40”). Przedstawiciele firmy nie wykluczają, że jeśli współpraca będzie przebiegała pozytywnie i będzie ciekawa dla jej fanów, to będzie ją kontynuować po okresie 3-miesięcznym opisanym w regulaminie konkursu. (es)