Nie tak dawno informowaliśmy, że Adam Nawałka został ambasadorem sieci Play. Teraz trener reprezentacji Polski w piłce nożnej będzie współpracował również z marką 4MOVE, której właścicielem jest FoodCare.
Kampania marketingowa, której hasło brzmi „The best trainers recommend” rozpoczęła się na początku maja 2016 roku. Współpraca ma potrwać do 2018 roku – piłkarskich mistrzostw świata.
Nawałka to nie pierwszy ambasador marki i jednocześnie szkoleniowiec. Dotychczas promował ją Jose Mourinho. Jak tłumaczy Wiesław Włodarski, twórca FoodCare, strategia marki opiera się na rekomendacji najlepszych trenerów świata.
„Wybrałem 4MOVE, gdyż moim zdaniem jest to najlepsza marka produktów stworzonych z myślą o osobach związanych ze sportem profesjonalnie i konsumentach, którzy prowadzą aktywny tryb życia. Odpowiedni poziom płynów w organizmie jest ważnym elementem odżywiania nie tylko sportowców, ale również każdego z nas. Dlatego tak istotny jest właściwy dobór produktów. Formuła napoju izotonicznego 4MOVE zawiera odpowiednio zbilansowane witaminy i elektrolity, które zapewniają optymalne nawodnienie organizmu, a tym samym natychmiastowy wzrost siły i wytrzymałości. Na uwagę zasługuje też ergonomiczna butelka, dzięki której można szybko ugasić pragnienie także w warunkach treningowych” – mówi Nawałka.
4MOVE produkuje napoje izotoniczne i witaminowe, przeznaczone dla osób prowadzących aktywny tryb życia. (ak)