Marka BaByliss Paris – wiodący producent sprzętów do stylizacji włosów oraz depilatorów z technologią IPL – zorganizowała kampanię pt. „Odkryj ciało na wiosnę”, której celem jest zapoznanie konsumentów z depilacją metodą IPL – innowacyjną, bezbolesną technologią depilacji impulsami świetlnymi.
Do współpracy przy kampanii zaproszona została prezenterka telewizyjna, modelka Agnieszka Cegielska, która pełni rolę ambasadorki linii BaByliss Homelight.
Informacja o ambasadorce pojawiła się w marcu podczas konferencji prasowej, podczas której kampania została oficjalnie zainicjowana.
Kampania „Odkryj ciało na wiosnę” zakłada działania online, w tym e-commerce, a także program ambasadorski, podczas którego wybrane konsumentki mają okazję przetestować depilację świetlną metodą IPL i podzielić się opiniami na jej temat na stronie internetowej marki BaByliss Paris oraz w social mediach. (ak)
Zdjęcie główne: materiały prasowe