Agnieszka Hyży – polska dziennikarka i prezenterka telewizyjna, a także matka dwójki dzieci – została ambasadorką marki LOVI, oferującą akcesoria dla dzieci i mam.
„Agnieszka Hyży to aktywna kobieta, która doskonale wpisuje się w konwencję naszej kampanii marketingowej i świat marki. Spełniona mama, odnosząca zawodowe sukcesy i jednocześnie podziwiana przez inne kobiety. Dlatego cieszymy się, że została ambasadorką LOVI i będzie budowała z nami w tym roku społeczność #teamLOVI. Zrealizujemy wiele pionierskich aktywności w branży parentingowej. Będziemy inspirować i edukować, dając poczucie bezpieczeństwa rodzicom, którzy potrzebują wiedzy niezbędnej do tego, by wybierać najlepsze produkty dla swoich dzieci” – komentuje Justyna Bogucka-Kwella, Communication Manager marki LOVI.
„Produkty marki LOVI towarzyszyły mi jeszcze przed narodzinami Leona. Dlatego czułam się związana z marką już dużo wcześniej” – mówi Hyży.
Współpraca Agnieszki Hyży z LOVI jest kontynuacją ubiegłorocznej kampanii marki „LOVI, kiedy kochasz najbardziej”. W zeszłym roku ambasadorką marki była Julia Kuczyńska, znana jako Maffashion.
Kampania z udziałem ambasadorki będzie prowadzona w internecie. W czerwcu 2022 roku rozpocznie się też specjalny projekt współtworzony przez Agnieszkę Hyży, jednak w tej chwili marka nie zdradza jego szczegółów. Współpraca z ambasadorką potrwa do końca 2022 roku.
Za realizację działań w social mediach odpowiada agencja Brandblooming. Strategię mediową marki, konsulting oraz zakup kampanii performance i wizerunkowych powierzono agencji Rozgłos, a za działania PR odpowiada Tailor Made PR. Sesję zdjęciową zrealizował dom produkcyjny Truskawka, a content video A.H Global Media. Strategia i realizacja kampanii były w rękach Justyny Boguckiej-Kwelli (Communication Manager marki LOVI) we współpracy z Moniką Kaźmierczak (główną specjalistką ds. komunikacji marki LOVI). (mb)