Agnieszka Radwańska została ambasadorką marki Wasa – producenta pieczywa chrupkiego. Marka jest częścią portfolio firmy Barilla. Realizacja nawiązanej współpracy rozpoczęła się na początku lutego 2020 roku.
Działania w ramach kampanii są realizowane przede wszystkim w kanałach digital oraz punktach sprzedaży.
„Wybierając ambasadora, zależało nam przede wszystkim na tym, aby jego wartości były spójne z tożsamością marki. Agnieszka Radwańska prowadzi aktywny i zdrowy styl życia, co przekłada się na jej pozytywne i pełne energii usposobienie. To z kolei idealnie łączy się z filozofią marki, aby oferować konsumentom produkty pełnowartościowe i mogące być elementem zbilansowanej diety, a jednocześnie wygodne i odpowiadające na coraz szybsze tempo życia” – mówi Damian Podawca, Marketing Manager w firmie Barilla.
„Mimo że oficjalnie zakończyłam karierę sportową, wciąż zwracam bardzo dużą uwagę na jakość i skład spożywanych produktów” – komentuje Radwańska. „Wasa to marka, która idealnie odpowiada na potrzeby osób takich jak ja, dla których zbilansowana dieta jest bardzo ważna” – dodaje. (kd)