W październiku 2020 roku Aleksandra Radomska została ambasadorką łódzkiego centrum handlowego Port Łódź. Influencerka, blogerka i autorka książki „Mam wątpliwość” została wybrana na podstawie głosowania internautów zorganizowanego na facebookowym profilu obiektu. „Ależ to oczywista oczywistość, że Aleksandra Radomska!”, „Dla Radomskiej to ja nawet ze Szkocji do Was bym zajrzała”, „Po prostu Olinek najlepszy. Jak z czymś rusza to na maksa. Poczucie humoru, dystans do siebie, jak i również rożnych sytuacji. Osoba barwna, kreatywna, miło się jej słucha. Nic dodać nic ująć. Radomska na ambasadora!” – pisali w komentarzach internauci.
„Do wyboru ambasadora Portu Łódź od samego początku chcieliśmy zaangażować naszą społeczność. Jednak tak wielki i pozytywny odzew na post, w którym zapytaliśmy internautów, kogo widzieliby w tej roli przeszedł nasze oczekiwania! Lawinowo posypały się komentarze z prośbą o wybór Oli Radomskiej, odezwały się do nas osoby nie tylko z Łodzi i okolic, ale także z innych miast, które bardzo cenią sobie twórczość łódzkiej blogerki. Nie ukrywam, że jesteśmy ogromnie zadowoleni z wyboru, którego dokonali internauci. Ola Radomska to niezwykła osobowość, a współpraca z nią to strzał w dziesiątkę, bardzo się cieszymy i witamy Radomską na pokładzie naszego Centrum” – mówi Jagoda Olesiak, Marketing Manager Portu Łódź.
„Bardzo się cieszę z nawiązania długofalowej współpracy z Portem Łódź. Przyjęłam ten pomysł z ogromnym entuzjazmem, bo to taka współpraca idealna – w Porcie mogę załatwić wszystkie codzienne sprawunki, a dodatkowo pokazać, że to dużo więcej niż miejsce do wygodnego robienia zakupów. Mamy jesień, ludzie będą szukać alternatywnych do spędzania na zewnątrz form rozrywki, a okazji do pokazania, że w Porcie jest i będzie ich sporo, nie zabraknie. Bo pomysłów mamy naprawdę wiele” – komentuje Aleksandra Radomska.
Ambasadorka wystąpiła w filmie promującym centrum handlowe. Wideo rozpoczyna się od sceny, w której Radomska otrzymuje telefon od Portu Łódź z prośbą o zostanie jego ambasadorką. Następnie influencerka udaje się do obiektu, zakłada na siebie akcesoria, dzięki którym przypomina pirata, i pokazuje atrakcje i usługi, z których można skorzystać w centrum handlowym.
Dodatkowo ambasadorka na swoich profilach na Instagramie i Facebooku będzie promowała Port Łódź i ofertę najemców obiektu – tematyka będzie ustalana wspólnie. Co miesiąc będzie ukazywał się także nowy metariał wideo stworzony w ramach współpracy. Rozważana jest także organizacja cyklicznych spotkań Aleksandry Radomskiej z jej obserwatorami w Porcie Łódź, ale ze względu na sytuację pandemiczną nie wiadomo, czy działania te dojdą do skutku.
Współpraca Portu Łódź z Aleksandrą Radomską potrwa sześć miesięcy. (ak)