Andrzej Tucholski, psycholog biznesu i twórca internetowy, pod koniec października 2021 roku rozpoczął współpracę z pierwszą w Polsce platformą chat-commerce Gizmi.io, która wprowadza możliwość zakupów bezpośrednio z poziomu komunikatorów internetowych. Tucholski weźmie udział w nadchodzącym projekcie Gizmi Influencer Boot Camp.
Rolą Tucholskiego jest „propagowanie idei chat-commerce, która zmienia podejście do zakupów online, oraz promocja idei odpowiedzialnej i etycznej sprzedaży w sieci z wykorzystaniem najnowszych technologii”.
„Brakowało mi narzędzia do »skrócenia dystansu«, wygodnego kontaktu między twórcą materiału a odbiorcą, który być może ten materiał chce kupić. Narzędzie musiałoby też oczywiście być maksymalnie bezpieczne i dla danych mojego klienta, i dla moich produktów. Takie właśnie jest Gizmi.io” – mówi Tucholski o swoim zaangażowaniu w promowanie platformy.
Działania PR projektu prowadzi agencja On Board Think Kong. (as)