wtorek, 5 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościAmbasadorzy marek: Anna Cieślak i Maciej Stuhr dla Mitsubishi Motors w Polsce

Ambasadorzy marek: Anna Cieślak i Maciej Stuhr dla Mitsubishi Motors w Polsce

Aktorka Anna Cieślak będzie promować model Mitsubishi ASX, zaś aktor Maciej Stuhr – Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z elektrycznym napędem na 4 koła.

W ramach współpracy ambasadorzy nie tylko będą mogli jeździć samochodami marki Mitsubishi Motors, ale również podzielą się z internautami swoimi wrażeniami z jazdy, o czym będzie można przeczytać na stronie www.press.mitsubishi.pl oraz na profilu polskiego oddziału Mitsubishi Motors na Facebooku https://www.facebook.com/MitsubishiMotorsPolska/

Ponadto, aktorzy będą gościć na imprezach organizowanych przez firmę, takich jak premierowe prezentacje zaplanowane podczas wystaw motoryzacyjnych Geneva Motor Show (1.03.16) i Poznań Motor Show 2016 (31.03.16).  

Kluczyki do nowych aut 17 lutego bieżącego roku przekazał aktorom prezes polskiej filii MMC pan Yasuyuki Oyama, który tak skomentował współpracę: „Podziwiam ich najwyższy kunszt aktorski, wszechstronność, ale także odwagę w poruszeniu trudnych tematów i zaangażowanie społeczne. Ambicja, kreatywność i odważne, nieszablonowe działania to także cechy bliskie marce Mitsubishi Motors. Bardzo zależało mi, by to właśnie Anna Cieślak i Maciej Stuhr reprezentowali markę”.

Anna Cieślak poza karierą aktorską, wspiera swoim wizerunkiem działania na rzecz walki o prawa i ochronę kobiet, jako wolontariuszka Fundacji La Strada.  Maciej Stuhr zaś w 2009 roku został dawcą szpiku kostnego, dzięki czemu uratował życie 6-letniej dziewczynki.

„Jestem “gadżeciarzem” i nic na to nie poradzę –  po prostu lubię to! Lubię nowinki, nowe technologie, które w prosty sposób poprawiają jakość mojego życia, a do tego są efektowne. O Mitsubishi wiedziałem dotąd tyle, że odnosi sukcesy w sportach motorowych – to jednak było dla mnie odległe i abstrakcyjne. Zacząłem interesować się ich działaniami, kiedy poczytałem o staraniach na rzecz ekologii. Od paru lat staram się prowadzić ekologiczny tryb życia i dbam o to, jaką planetę pozostawimy po sobie naszym dzieciom. Ekologiczny profil Outlandera PHEV jest powalający” – mówi Maciej Stuhr.

Mitsubishi nie pierwszy raz współpracuje ze środowiskiem filmowym. W 2015 roku firma była jednym ze sponsorów Warszawskiego Festiwalu Filmowego. Mitsubishi Outlander 2016 został zaś oficjalnym samochodem 31. edycji festiwalu. Ponadto, model Mitsubishi Pajero wystąpił w roli samochodu głównego bohatera w filmie „Chemia” w reżyserii Bartka Prokopowicza. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj