W kwietniu 2025 roku polska marka kosmetyczna Yonelle przekazała, że do grona jej ambasadorów dołączyła aktorka i wokalistka Anna Czartoryska-Niemczycka. Ma to stanowić nowy rozdział w komunikacji firmy.
Yonelle wyjaśnia, że Anna Czartoryska-Niemczycka, podobnie jak marka, stawia na autentyczność, docenia jakość i wybiera pielęgnację opartą na skutecznych, innowacyjnych rozwiązaniach. To właśnie podejście aktorki do pielęgnacji – świadome, pełne zaufania i konsekwencji, sprawia, że dla Yonelle jest ona „idealną ambasadorką”.
„Nasza współpraca wynika z głębokiego porozumienia – w podejściu do kobiecości, pielęgnacji i wartości, jakie stoją za codziennymi wyborami. Anna Czartoryska-Niemczycka wnosi do Yonelle to, co dla nas fundamentalne: autentyczność, klasę i świadomą dbałość o jakość. To wspólna opowieść o pięknie, które idzie w parze ze świadomością” – komentuje Katarzyna Tekień-Dźwierżyńska, dyrektorka marketingu w Yonelle.
W ramach współpracy aktorka ma pojawić się w kampaniach promocyjnych marki. Obejmują one szeroko zakrojone działania, w tym w digitalu oraz social mediach. (ao)