Anna Lewandowska została ambasadorką marki Kinga Pienińska, która należy do firmy OSHEE. Współpracę rozpoczęto w styczniu 2018 roku.
„Zależało nam szczególnie na tym, by markę Kinga Pienińska reprezentowała osoba, która uznawana jest za autorytet w zakresie zdrowego odżywiania. Jako trenerka oraz specjalista żywieniowy, Ania Lewandowska doskonale wie, jak ważne jest codzienne dostarczanie do organizmu odpowiedniej ilości wody. Równie ważna była dla nas jej silna więź z odbiorcami i pozytywny odbiór społeczny. Dodatkowo, z Anią Lewandowską łączą nas wspólne cele – chcemy edukować Polaków w kwestii właściwego odżywiania i nawadniania organizmu, pomagając im każdego dnia budować zdrowe nawyki” – komentuje dla PRoto.pl Agnieszka Supińska, rzecznik prasowy producenta wody Kinga Pienińska.
Ambasadorka w ramach długofalowej współpracy weźmie udział w ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej, wspieranej przez działania PR-owe oraz w aktywacjach w mediach społecznościowych. Ponadto wizerunek Anny Lewandowskiej znajdzie się na opakowaniach produktów marki Kinga Pienińska. (pp)