Bank Zachodni WBK do nowej kampanii zaangażował blogerkę, autorkę książek i dietetyczkę Annę Lewandowską oraz dziennikarza sportowego Mateusza Borka. Wspólnie mają zachęcać do oglądania transmisji meczów oraz kibicowania reprezentacji Polski podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.
„W tej kampanii zdecydowaliśmy się na współpracę z osobami, które jednoznacznie kojarzą się ze sportem. Niezwykle popularni i lubiani, mają w sobie naturalny wdzięk, optymizm i pozytywne nastawienie. Anna Lewandowska nie tylko jako żona Roberta, ale też miłośniczka aktywnego trybu życia, diety i świadomego dbania o siebie, której porady są niezwykle popularne, Mateusz Borek jako zawsze świetnie przygotowany merytorycznie komentator »młodego pokolenia«, potrafiący porwać kibiców” – mówi Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor Departamentu Marketingu Banku Zachodniego WBK.
To nie pierwszy raz, kiedy Bank Zachodni WBK angażuje się w wydarzenia futbolowe. Jest to stały element jego działań sponsoringowych. Najnowsza kampania, przygotowana we współpracy z telewizją Polsat, angażująca klientów pod hasłem #12zawodnik, skierowana jest zarówno do miłośników piłki nożnej, jak i osób, dla których sport jest pasją i stanowi istotny element zdrowego stylu życia.
Kampania wizerunkowo-produktowa Banku związana z EURO 2016 ma zakończyć się w połowie lipca. W jej ramach powstał specjalny landing page 12zawodnik.bzwbk.pl, przygotowano również billboardy sponsorskie, na których można będzie zobaczyć ambasadorów akcji. Przedsięwzięcie zakłada również dodatkowe konkursy i aktywacje, do których zaangażowani zostaną youtuberzy. Poza działaniami wizerunkowymi BZ WBK prowadzi również promocję – klienci, którzy skorzystają z oferty Banku, otrzymają prezent w postaci szalika i opaski 12 zawodnika.
.
Pomysłodawcami akcji i jednocześnie jej realizatorami są agencje z grupy Red8: Red8 Advertising oraz Red8 Digital. Natomiast za produkcję spotów odpowiedzialny jest dom produkcyjny Propeller. (ak)
Żródło: Youtube/Bank Zachodni WBK