W październiku 2019 roku Barbara Kurdej-Szatan została ambasadorką marki Head & Sholuders, oferującej produkty do pielęgnacji włosów. Aktorka wzięła udział w najnowszej kampanii promocyjnej linii kosmetyków Head & Shoulders Supreme.
W ramach kampanii powstał spot reklamowy, w którym ambasadorka czyta komentarze na swój temat oraz prezentuje szampon. Jak czytamy w informacji prasowej, Barbara Kurdej-Szatan, jako aktorka i kobieta, codziennie musi mierzyć się z krytyką. Twórcy postanowili połączyć ten problem ze „stereotypowymi ocenami” produktów Head & Shoulders, które uznawane są jedynie za szampony przeciwłupieżowe lub tylko dla mężczyzn.
„W nowej kampanii Basia z typowym dla siebie poczuciem humoru pokazuje, jak zachować zdrowe podejście do ocen w internecie. Uznaliśmy, że będzie w tej roli bardzo wiarygodna, gdyż jako popularna aktorka i kobieta jest narażona na krytykę, a w sieci można znaleźć wiele komentarzy na jej temat” – tłumaczy biuro prasowe Head & Shoulders.
Celem kampanii ma być pokazanie, jak z dystansem podchodzić do krytyki oraz zwiększenie świadomości odbiorców na temat linii Head & Shoulders Supreme.
Akcja wystartowała 15 października 2019 roku. Spoty promocyjne będą pojawiać się w telewizji i digitalu. Wykorzystane będą również media społecznościowe, w których pojawią się kontekstowe nawiązania do występów Barbary Kurdej-Szatan w dziesiątej edycji „Tańca z Gwiazdami” w telewizji Polsat.
Strategią komunikacji, kreacją i realizacją kampanii zajmuje się Saatchi & Saatchi IS. Za działania PR, takie jak media relations, organizowanie spotkań prasowych i influencer marketing, odpowiada Partner of Promotion. (ak)