poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAmbasadorzy marek: blogerzy i vlogerzy dla Kasztelana

Ambasadorzy marek: blogerzy i vlogerzy dla Kasztelana

W związku z pojawieniem się na rynku nowego Kasztelana Niepasteryzowanego Pszeniczne klarowne ruszyła kampania digitalowa, do której zaangażowano internautów.

W jej ramach zorganizowano konkurs. Uczestnicy mają stworzyć własną reklamę nowego Kasztelana – w dowolnej formie. „Koniec mętnych reklam!” – nawołują organizatorzy akcji.

Blogerzy i vlogerzy tacy jak Adbuster, Śmiechawatv, Ponki, Topowa Dycha, Spidersweb, Antyweb, Kochamgotować i Zajadam wsparli promowanie akcji, tworząc własne wersje reklamy i zachęcając tym samym do wzięcia udziału w konkursie.

Oto niektóre z reklam:

 

Na kanale YouTube Adbustera czytamy: „Oto film, za którym nie kryje się żadna »pozytywna akcja«. Mówiąc wprost – powstał dla pieniendzy! Wyłącznie. Tak! Wziąłem udział w konkursie na reklamę Kasztelana Niepasteryzowanego Pszenicznego i mam zamiar ten konkurs wygrać”. Z kolei spiderweb.pl Przemysław Świt pisze, że większość reklam jest nudna, a Kasztelan daje możliwość stworzenia swojej własnej.

Konkurs potrwa do 28 czerwca 2016 roku.

Regulamin dostępny tutaj

Za PR akcji odpowiada Evolution PR. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj