8 maja 2017 roku wystartowała nowa kampania marki – „Zadania specjalne” – nawiązująca do stylistyki filmów o Jamesie Bondzie. Twarzą akcji został prowadzący programu telewizyjnego „Usterka” Dominik Strzelec.
„Dominik Strzelec – majsterkowicz, pasjonat ogrodów i prac remontowych – w swoich projektach udowadnia, że za pomocą kilku prostych trików możemy odmienić każdą, nawet najbardziej zaniedbaną przestrzeń lub przedmiot. Wystarczy dobry pomysł i odpowiednie narzędzia, które pomogą przywrócić im dawną świetność. Takie właśnie są produkty z linii Dekoral »Zadania specjalne«. Opracowane z myślą o najtrudniejszych przypadkach: usuną rdzę czy skutecznie zakryją nieestetyczne plamy na ścianie. Naturalnym było połączenie sił z Dominikiem, który swoją charyzmą i podejściem doskonale oddaje charakter całej linii” – mówi Aldona Słapa-Nowacka, Brand Manager marki Dekoral.
Na potrzeby kampanii został przygotowany spot reklamowy, który będzie emitowany w kanałach VOD i na YouTubie. Uruchomiono kampanie internetowe (banerową, AdWords oraz Facebook Ads), a także stronę projektu www.zadaniaspecjalne.pl, na której znajdują się informacje zarówno na temat produktów, jak i samego procesu malowania.
Współpraca z Dominikiem Strzelcem będzie kontynuowana, ale na razie marka nie ujawnia szczegółów.
Za działania PR kampanii odpowiada agencja Publicon. (pk)