Polska raperka DZIARMA – Agata Dziarmagowska – w maju 2022 roku została ambasadorką marki napojów energetyzujących BURN Energy Drink, należących do Coca-Cola HBC.
DZIARMA zaczęła karierę muzyczną kilka lat temu, a w swojej twórczości „łamie tabu, stereotypy i jest znana ze swojej szczerości” – przekazuje marka.
W ramach współpracy zaplanowano szereg działań w mediach społecznościowych. „Tak jak BURN Energy Drink, Agata na swojej drodze i na scenie stawia na świetną̨ zabawę̨ w profesjonalnym wydaniu. Artystyczna kreacja DZIARMY i moc BURN dają cały wachlarz kontekstów do wspólnej komunikacji w social mediach – i to właśnie na tym obszarze ma opierać się współpraca artystki z marką” – czytamy w komunikacie.
Monika Szczepańska-Rejch, Marketing Manager BURN Energy Polska, podkreśla, że markę i ambasadorkę łączą „unikalny styl, muzyka, mocna osobowość oraz niekonwencjonalne podejście do życia”. „DZIARMA to uosobienie marki BURN Energy. Jest ona jedną z najpopularniejszych przedstawicielek sceny rapowej w Polsce. Jest idealną osobą do opowiedzenia o marce. Wierzymy, że jej wsparcie pozwoli nam dotrzeć́ z naszymi produktami do młodej generacji, która stawia na autentyczność́ i dosadny przekaz, czyli wszystko to za co kochamy DZIARMĘ” – mówi przedstawicielka marki. (mb)