Polski producent podłóg drewnianych Jawor-Parkiet nawiązał współpracę z Edytą i Cezarym Pazurami. Firma rozpoczyna długofalową kampanię „Podłogi z pazurem”, w której wystąpią ambasadorzy marki.
„Kampania zrywa z utopijnymi ideałami, uwalnia role społeczne, pozwala wychodzić ze stereotypów i utrwalonych schematów. Bo tacy są też ambasadorzy.Są domatorami, są aktywni w biznesie i show-biznesie, uprawiają sport, gotują i podróżują” – przekazuje marka. Akcja ma promować naturalność.
W kreacjach Pazurowie będą pokazywaniu podczas codziennych obowiązków i przyjemności. „Każdy z nas, tak jak oni, czy to w pracy czy w życiu prywatnym, wchodzi w różne role. A podłoga Jawor-Parkiet stanowi dla tego odpowiednie tło” – mówi Grzegorz Sadowski, dyrektor ds. marketingu i rozwoju sieci sprzedaży Jawor-Parkiet.
Działania komunikacyjne, w których wezmą nowi ambasadorzy marki, obejmują nośniki outdoorowe, media społecznościowe oraz content marketing.
Za koncepcję kreatywną kampanii oraz działania PR-owe odpowiada agencja Wordsmith PR. Autorem zdjęć i kreacji artystycznej jest fotograf Piotr Ratuszyński. Oprawę graficzną opracowała RG Design agencja kreatywna we współpracy z Grzegorzem Sadowskim, dyrektorem ds. marketingu i rozwoju sieci sprzedaży Jawor-Parkiet. (mb)