niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAmbasadorzy marek: Gabi Drzewiecka dla TIDALA

Ambasadorzy marek: Gabi Drzewiecka dla TIDALA

W marcu 2020 roku Gabriela (Gabi) Drzewiecka została pierwszą polską ambasadorką platformy muzyczno-rozrywkowej TIDAL. Dziennikarka muzyczna jest związana z serwisem już od września 2019 roku – od tego czasu prowadzi na platformie swój podcast „Gabinet dźwięku”, którego gośćmi dotychczas byli m.in. Ten Typ Mes, Bartek Królik, Sonar Soul, Ifi Ude, Mary Komasa, Mery Spolsky, Łąki Łan, Kuba Karaś czy Piotr Rogucki.

Teraz, w ramach nawiązania stałej współpracy, ambasadorka prowadzić będzie również relacje z polskich i zagranicznych wydarzeń muzycznych, autorskie rozmowy z gwiazdami, a także przedstawi newsy i ciekawostki z branży muzycznej.

„Cieszę się z tego, że mogę być częścią TIDAL. Platformy, która nie tylko została założona przez artystów, ale również doskonale rozumie ich potrzeby, dzięki czemu fani mogą być jeszcze bliżej twórców i ich ulubionej muzyki. Taki właśnie cel przyświeca »Gabinetowi Dźwięku«” – mówi Gabi Drzewiecka.

„Gabi Drzewiecka jest idealną ambasadorką TIDAL. Jej doświadczenie i pasja do muzyki sprawiają, że słuchacze »Gabinetu Dźwięku« odkrywają swoich ulubionych artystów na nowo” – komentuje Katarzyna Rogalska, TIDAL Local Editorial Manager CEE.

W związku z rozpoczęciem stałej współpracy zaplanowane są rozbudowane aktywności redakcyjne oraz dopasowane do nich działania promocyjne.

Jak informują PRoto.pl przedstawiciele marki, ze względu na mnogość projektów współpracę zawarto na czas nieokreślony. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj