Polska firma odzieżowa Pako Lorente we wrześniu 2021 roku rozpoczęła współpracę z Janem Błachowiczem, mistrzem UFC w wadze półciężkiej. Sportowiec został ambasadorem marki i razem z firmą stworzył selekcję ubrań.
„Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente to nieszablonowa interpretacja stylu współczesnego, pewnego siebie, silnego mężczyzny, który nie boi się stawiać na swoim. Również w kwestiach związanych z modą” – tłumaczy marka. W ramach współpracy Pako Lorente z Janem Błachowiczem wybrano garnitury, marynarki, koszule, swetry, spodnie, kamizelki oraz płaszcze. Wybrane przez sportowca elementy garderoby „to opowieść o sile, pewności siebie i zadziorności w nowoczesnym wydaniu”. Mają one prezentować „historię mężczyzny, który wie, kim jest, czego chce i nie podąża ślepo za trendami”. „Historię mistrzowskiego stylu, który wygrywa w każdym starciu. Dokładnie tak, jak jego absolutnie nieprzypadkowy ambasador” – komunikuje marka.
„Z ogromną satysfakcją prezentujemy klientom kolejną odsłonę naszej marki i nowego członka Klubu Kultur Pako Lorente. Tym razem podążamy drogą niezwykłego sportowca, który niewątpliwie stał się współczesnym synonimem silnego, pewnego siebie mężczyzny” – komentuje Natalia Eljaszuk, Head of Visual Communication Pako Lorente.
„Wytrwałość i pewność siebie cechują prawdziwego mistrza. W tym wszystkim trzeba jeszcze pozostać sobą i mieć swój własny styl. Tak samo jest z Pako Lorente. Właśnie dlatego połączyliśmy siły i stworzyliśmy wspólną selekcję ubrań” – dopowiada z kolei Jan Błachowicz.
W ramach kampanii powstała wizerunkowa sesja zdjęciowa prezentująca autorską selekcję ubrań. Propozycje te są prezentowane na specjalnej stronie internetowej poświęconej kampanii. Działania promocyjne objęły także współpracę z influencerami z dziedziny sportu, mody oraz z influencerami podróżniczymi, a także kreatywną wysyłkę do influencerów oraz dziennikarzy.
Działania komunikacyjne są prowadzone w mediach społecznościowych marki (Facebook, Instagram, YouTube, TikTik), a także w kanałach social media ambasadora. Elementem kampanii są także artykuły prasowe i materiały display, zaplanowano też akcję sprzedażową.
Agencja WebTalk odpowiada za ideę kreatywną, jej realizację oraz zakup mediów, a Agencja MagnifiCo Marketing&PR Consultants koordynuje działania z obszarów public relations oraz media relations. (mb)