W styczniu 2021 roku Jan Błachowicz, Sławomir Peszko i Jolanta Zasępa zostali ambasadorami Superbet – operatora zakładów online. Tym samym zawodnik MMA, piłkarz i dziennikarka sportowa dołączyli do Jerzego Dudka, Izabeli Koprowiak i Konrada Szymańskiego, którzy są twarzami marki. Celem rozpoczęcia współpracy jest zainteresowanie szerszego grona graczy innowacjami technologicznymi i produktowymi marki w myśl hasła „Jesteś Super. Postaw na Superbet!”.
„Dołączam do SuperTeamu! To dla mnie kolejny w ostatnim czasie sukces. Cieszę się na rozpoczęcie współpracy z bukmacherem Superbet. Tak jak ja startuje z pozycji pretendenta, aby wkrótce dołączyć do liderów. Znam tę drogę i mam nadzieję, że pomogę ją przejść mojemu nowemu sponsorowi” – mówi Jan Błachowicz.
„Superbet przekonał mnie do siebie wizją i realnym traktowaniem zakładów bukmacherskich jako dobrej zabawy. Ja zawsze starałem się czerpać radość z gry w piłkę. Tak jest do tej pory i uważam, że podobnych emocji ma dostarczać ludziom rozrywka u bukmachera. Gdy gracie, to grajcie dla pozytywnych wrażeń” – komentuje Sławomir Peszko.
„Zaczynam współpracę z drugą w swojej karierze marką bukmacherską i cieszę się, że chodzi o Superbet. Firma wykazuje się profesjonalnym podejściem, a także widzi potencjał w innowacjach i kreatywnym contencie wideo, za który będę odpowiadać” – przekazuje Jolanta Zasępa.
„Cieszy nas, że do Jerzego Dudka dołączają kolejne znane kibicom postacie. Praca naszego zespołu nad wizerunkiem i popularyzacją marki Superbet w Polsce dopiero się rozpoczyna” – mówi Adam Lamentowicz, Country Manager Superbet w Polsce.
Obowiązki nowych ambasadorów skupiają się głównie wokół aktywności w mediach społecznościowych oraz funkcji społecznościowej SuperSocial, która dostępna jest w aplikacji Superbet. Marka będzie także wykorzystywać wizerunki ambasadorów w kampaniach reklamowych – pierwsza z nich ma wystartować już wkrótce.
W ramach współpracy Jolanta Zasępa, wspólnie z Izabelą Koprowiak i Konradem Szymańskim (z którymi marka rozszerzyła zakres współpracy), poprowadzi jedną z serii na kanale Superbet na YouTubie. Pojawić się tam ma nowy, różnorodny content produkowany przez Zasępę z zaangażowaniem ambasadorów.
Strony nie zdradzają pozostałych szczegółów współpracy. Marka przekazuje jednak, że umowy podpisano minimum do końca 2021 roku. (ak)