Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Jan Frycz dla Braci Koral. jan frycz w kwietniu 2022 roku został ambasadorem marki bracia koral. polski aktor filmowy i teatralny wystąpił w spocie reklamowym producenta lodów. w filmie promocyjnym frycz „zabiera widzów w sentymentalną podróż do wspomnień, które nieodłącznie związane są z cudownymi polskimi krajobrazami, naturą oraz lodami bracia koral” – przekazuje marka. nagranie powstało w rejonie polskiego wybrzeża i prezentuje też tamtejsze krajobrazy. jak wyjaśnia marka, scenariusz spotu i prezentowane w nim sceny nawiązują do poprzednich reklam jako sentymentalnej podróży bohatera, a wspólnym elementem jest zaprezentowanie walorów polskich krajobrazów, natury i przyrody. „scenerią nowego nagrania są podziwiane przez aktora, piękne widoki polskiego wybrzeża w okolicach łeby, a bałtyk niemal większości polakom kojarzy się z wakacjami, dzieciństwem, błogimi chwilami i lodami jedzonymi nad brzegiem morza” – komunikuje marka. poszukiwania artysty, który odnalazłby się w roli bohatera spotu i „szczerze przekazał towarzyszące naszej firmie i marce emocje” trwały długo, ale „wybór był jednogłośny” – przekazuje piotr gąsiorowski, dyrektor marketingu ppl koral. zdecydowano się na współpracę z janem fryczem, bo „doskonale rozumie filozofię marki” co sprawia, że jest przekonujący w spocie. ambasador poza pojawieniem się w filmie będzie także brał udział w kampanii marki w radiu, prasie czy kinie. frycz pojawi się także w szeroko zakrojonych działaniach internetowych, planowanej kampanii ooh oraz działaniach btl. reklama w telewizji będzie emitowana w formie spotów 30-sekundowych oraz 8-sekundowych bilbordów sponsorskich. za kreację spotu odpowiada film grupa, całościową koncepcję kampanii atl przygotował dział marketingu ppl koral. za działania w sferze digital odpowiada smi agency. (mb).
Jan Frycz w kwietniu 2022 roku został ambasadorem marki Bracia Koral. Polski aktor filmowy i teatralny wystąpił w spocie reklamowym producenta lodów.
W filmie promocyjnym Frycz „zabiera widzów w sentymentalną podróż do wspomnień, które nieodłącznie związane są z cudownymi polskimi krajobrazami, naturą oraz lodami Bracia Koral” – przekazuje marka. Nagranie powstało w rejonie polskiego wybrzeża i prezentuje też tamtejsze krajobrazy. Jak wyjaśnia marka, scenariusz spotu i prezentowane w nim sceny nawiązują do poprzednich reklam jako sentymentalnej podróży bohatera, a wspólnym elementem jest zaprezentowanie walorów polskich krajobrazów, natury i przyrody. „Scenerią nowego nagrania są podziwiane przez aktora, piękne widoki polskiego wybrzeża w okolicach Łeby, a Bałtyk niemal większości Polakom kojarzy się z wakacjami, dzieciństwem, błogimi chwilami i lodami jedzonymi nad brzegiem morza” – komunikuje marka.
Poszukiwania artysty, który odnalazłby się w roli bohatera spotu i „szczerze przekazał towarzyszące naszej firmie i marce emocje” trwały długo, ale „wybór był jednogłośny” – przekazuje Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.
Zdecydowano się na współpracę z Janem Fryczem, bo „doskonale rozumie filozofię marki” co sprawia, że jest przekonujący w spocie. Ambasador poza pojawieniem się w filmie będzie także brał udział w kampanii marki w radiu, prasie czy kinie. Frycz pojawi się także w szeroko zakrojonych działaniach internetowych, planowanej kampanii OOH oraz działaniach BTL. Reklama w telewizji będzie emitowana w formie spotów 30-sekundowych oraz 8-sekundowych bilbordów sponsorskich.
Za kreację spotu odpowiada Film Grupa, całościową koncepcję kampanii ATL przygotował dział marketingu PPL Koral. Za działania w sferze digital odpowiada SMI Agency. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Jan Frycz dla Braci Koral. jan frycz w kwietniu 2022 roku został ambasadorem marki bracia koral. polski aktor filmowy i teatralny wystąpił w spocie reklamowym producenta lodów. w filmie promocyjnym frycz „zabiera widzów w sentymentalną podróż do wspomnień, które nieodłącznie związane są z cudownymi polskimi krajobrazami, naturą oraz lodami bracia koral” – przekazuje marka. nagranie powstało w rejonie polskiego wybrzeża i prezentuje też tamtejsze krajobrazy. jak wyjaśnia marka, scenariusz spotu i prezentowane w nim sceny nawiązują do poprzednich reklam jako sentymentalnej podróży bohatera, a wspólnym elementem jest zaprezentowanie walorów polskich krajobrazów, natury i przyrody. „scenerią nowego nagrania są podziwiane przez aktora, piękne widoki polskiego wybrzeża w okolicach łeby, a bałtyk niemal większości polakom kojarzy się z wakacjami, dzieciństwem, błogimi chwilami i lodami jedzonymi nad brzegiem morza” – komunikuje marka. poszukiwania artysty, który odnalazłby się w roli bohatera spotu i „szczerze przekazał towarzyszące naszej firmie i marce emocje” trwały długo, ale „wybór był jednogłośny” – przekazuje piotr gąsiorowski, dyrektor marketingu ppl koral. zdecydowano się na współpracę z janem fryczem, bo „doskonale rozumie filozofię marki” co sprawia, że jest przekonujący w spocie. ambasador poza pojawieniem się w filmie będzie także brał udział w kampanii marki w radiu, prasie czy kinie. frycz pojawi się także w szeroko zakrojonych działaniach internetowych, planowanej kampanii ooh oraz działaniach btl. reklama w telewizji będzie emitowana w formie spotów 30-sekundowych oraz 8-sekundowych bilbordów sponsorskich. za kreację spotu odpowiada film grupa, całościową koncepcję kampanii atl przygotował dział marketingu ppl koral. za działania w sferze digital odpowiada smi agency. (mb).