Jan Frycz w kwietniu 2022 roku został ambasadorem marki Bracia Koral. Polski aktor filmowy i teatralny wystąpił w spocie reklamowym producenta lodów.
W filmie promocyjnym Frycz „zabiera widzów w sentymentalną podróż do wspomnień, które nieodłącznie związane są z cudownymi polskimi krajobrazami, naturą oraz lodami Bracia Koral” – przekazuje marka. Nagranie powstało w rejonie polskiego wybrzeża i prezentuje też tamtejsze krajobrazy. Jak wyjaśnia marka, scenariusz spotu i prezentowane w nim sceny nawiązują do poprzednich reklam jako sentymentalnej podróży bohatera, a wspólnym elementem jest zaprezentowanie walorów polskich krajobrazów, natury i przyrody. „Scenerią nowego nagrania są podziwiane przez aktora, piękne widoki polskiego wybrzeża w okolicach Łeby, a Bałtyk niemal większości Polakom kojarzy się z wakacjami, dzieciństwem, błogimi chwilami i lodami jedzonymi nad brzegiem morza” – komunikuje marka.
Poszukiwania artysty, który odnalazłby się w roli bohatera spotu i „szczerze przekazał towarzyszące naszej firmie i marce emocje” trwały długo, ale „wybór był jednogłośny” – przekazuje Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.
Zdecydowano się na współpracę z Janem Fryczem, bo „doskonale rozumie filozofię marki” co sprawia, że jest przekonujący w spocie. Ambasador poza pojawieniem się w filmie będzie także brał udział w kampanii marki w radiu, prasie czy kinie. Frycz pojawi się także w szeroko zakrojonych działaniach internetowych, planowanej kampanii OOH oraz działaniach BTL. Reklama w telewizji będzie emitowana w formie spotów 30-sekundowych oraz 8-sekundowych bilbordów sponsorskich.
Za kreację spotu odpowiada Film Grupa, całościową koncepcję kampanii ATL przygotował dział marketingu PPL Koral. Za działania w sferze digital odpowiada SMI Agency. (mb)