Były bramkarz reprezentacji Polski Jerzy Dudek został twarzą Superbet. Jako ambasador będzie uczestniczył w wydarzeniach organizowanych przez markę, w tym m.in. w otwarciach niektórych punktów. Piłkarz będzie również aktywny w mediach społecznościowych marki, zadba też o jakość produktów oferowanych przez Superbet jako „superbohater, który strzeże atrakcyjnych kursów i wysokich wygranych”.
„Jako nowy bukmacher na polskim rynku jesteśmy zaszczyceni, mogąc prezentować naszą markę z udziałem tak wielkiej osobowości w świecie piłkarskim, jaką jest Jerzy Dudek. Szanujemy i podziwiamy jego profesjonalizm, wiarygodność, pozytywne podejście do życia, biznesu, niezwykłą charyzmę i legendarne osiągnięcia sportowe. Podobne idee przyświecają marce Superbet – tak samo chcemy dostarczać naszym klientom pozytywnych wrażeń i satysfakcji z oferowanych usług. Tak, jak wiarygodny i prawdziwy jest Jerzy Dudek, tak chcemy, aby klienci postrzegali naszą markę” – powiedział Aleš Dobeš, prezes zarządu Superbet.
Obecnie firma koncentruje się na tworzeniu sieci punktów stacjonarnych. Do rozpoczęcia Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w 2018 roku planuje otwarcie 100 punktów oferujących zakłady bukmacherskie. Za strategię kampanii Superbet odpowiedzialna jest agencja Arskom Group. (jg)