W maju 2024 roku poinformowano, że polska aktorka Joanna Brodzik została ambasadorką Fine Life, firmy z branży spożywczej dostępnej w sklepach Makro i Odido. Gwiazda bierze udział w akcji, której celem jest zbudowanie rozpoznawalności około 400 produktów oferowanych przez markę własną sieci sklepów.
Brodzik wspiera wizerunkowo kampanię „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” od kwietnia 2024 roku. W ramach projektu powstaje cykl filmów składający się z ośmiu odcinków z jej udziałem. Pierwsze wideo miały już swoją premierę.
Podczas wystąpień artystka używa produktów Fine Life i realizuje różne zadania kulinarne. „Publikowane będą również przepisy wraz z listą wykorzystanych produktów” – czytamy w materiale prasowym.
Źródło: youtube.com/@ODIDOPolska
„W ramach projektu chcemy zaprezentować asortyment marki własnej Fine Life oraz przekonać konsumentów do jakości tych towarów” – przekazuje Edyta Kudyba, starsza menadżerka ds. klientów traders w Makro Polska.
Filmy oscylujące wokół gotowania będą pojawiać się co miesiąc na YouTubie, stronie internetowej oraz w social mediach marki Odido.
Za koncept, scenariusz i realizację projektu odpowiadała agencja Staff4You. (an)