niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAmbasadorzy marek: Joanna Jędrzejczyk dla Pumy

Ambasadorzy marek: Joanna Jędrzejczyk dla Pumy

W styczniu 2021 roku Puma nawiązała współpracę z Joanną Jędrzejczyk. Polska zawodniczka UFC została nową ambasadorką marki sportowej.

„Rozpoczęcie współpracy z Pumą to dla mnie nowy rozdział i zapowiedź wielu ekscytujących wyzwań. Mając u boku markę, która ceni prawdziwe partnerstwo wiem, że czeka mnie wspaniała przygoda, której efektami będziemy mogli się z Wami podzielić już niebawem” – mówi Joanna Jędrzejczyk.

Joanna Jędrzejczyk

„Cieszymy się, że możemy powitać Joannę w gronie ambasadorów Pumy. Wierzymy, że nasza współpraca przyniesie wiele angażujących projektów, które będziemy realizować w nadchodzących miesiącach. To ogromna przyjemność móc wspierać tak charyzmatyczną osobowość, która oddaje ducha naszej marki” – komentuje Jan Sochor, Area General Manager Eastern Europe marki Puma.

Współpraca rozpoczęła się od kampanii pod hasłem „Jesteś kotem”, w ramach której powstał spot – nowa ambasadorka marki występuje w nim ze swoimi przyjaciółmi, m.in. dziennikarzem sportowym Mateuszem Borkiem, kierowcą rajdowym Kubą Przygońskim, prezenterką Karoliną Gilon (która także jest ambasadorką Pumy), dziennikarką Odetą Moro, tenisistką Urszulą Radwańską i żużlowcem Maciejem Jankowskim. W filmie osoby te przytaczają pozytywne cechy i osiągnięcia Joanny Jędrzejczyk, nawiązując do hasła „Jesteś kotem”. Spot dostępny jest na facebookowym profilu Pumy.

W ramach współpracy Joanna Jędrzejczyk wzięła także udział w sesji zdjęciowej. Do obowiązków ambasadorki należy również reprezentowanie marki na poziomie produktowym oraz branie udziału w kampaniach Pumy i lokalnych inicjatywach.

Joanna Jędrzejczyk

Obecnie marka nie zdradza, jakiego typu działania komunikacyjne czy promocyjne będą prowadzone w ramach współpracy. PRoto.pl udało się dowiedzieć jednak, że Joanna Jędrzejczyk weźmie udział w projektach lokalnych, które Puma przewiduje na najbliższy sezon – będą one komunikowane w mediach społecznościowych ambasadorki i marki oraz w polskich mediach.

Za koncepcję, realizację i przebieg kampanii, a także produkcję zdjęć i wideo odpowiada agencja High&. Reżyserem i autorem zdjęć jest Paweł Fabjański. Zdjęcia do materiałów wideo wykonał Mateusz Dziekoński. Za komunikację i PR odpowiada agencja Teal.

Współpraca jest stała – Puma nie określa daty zakończenia kontraktu. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj