Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Joanna Krupa dla Neonetu. joanna krupa, modelka i prezenterka, została ambasadorką kampanii „super look na dobre oferty” marki neonet. głównym celem akcji jest „podkreślenie wysokiej jakości obsługi i pomocy ze strony doradców”, które „w połączeniu z optymalnym asortymentem” dostępnym w salonach i na stronie internetowej, sprawiają, że „proces wyboru sprzętu staje się znacznie łatwiejszy i przyjemniejszy”. „zdecydowałam się na udział w kampanii marki neonet, bo łączy nas dystans do siebie i empatia wobec innych” – mówi joanna krupa. „spodobało mi się, że choć reklamy są zabawne, to jednocześnie dalekie od krzykliwości, takie po ludzku ciepłe. podoba mi się to świeże podejście neonetu – żeby na pierwszym planie był człowiek i jego potrzeby, a technologia im służyła, nie na odwrót. wróżę więc tej marce dalsze sukcesy” – dodaje. jak wyjaśnia mieszko sibilski, rzecznik prasowy grupy neonet, marka zdecydowała się na tę ambasadorkę, ponieważ jej „energetyczny wizerunek pasuje do charakteru firmy”. „jednocześnie jej oryginalny sposób komunikacji świetnie pokazuje, że w naszych sklepach każdy klient spotka się z profesjonalną obsługą, co pozwoli mu wybrać sprzęt najlepiej dopasowany do jego potrzeb” – podkreśla. kampania rozpoczęła się 20 maja 2021 roku. wizerunek ambasadorki pojawi się m.in. w w reklamach telewizyjnych, online oraz na platformach vod, a także w prawie trzystu sklepach neonetu na terenie całej polski. za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada agencja opus b. główny spot kampanii. (kd).
Joanna Krupa, modelka i prezenterka, została ambasadorką kampanii „Super look na dobre oferty” marki Neonet. Głównym celem akcji jest „podkreślenie wysokiej jakości obsługi i pomocy ze strony doradców”, które „w połączeniu z optymalnym asortymentem” dostępnym w salonach i na stronie internetowej, sprawiają, że „proces wyboru sprzętu staje się znacznie łatwiejszy i przyjemniejszy”.
„Zdecydowałam się na udział w kampanii marki Neonet, bo łączy nas dystans do siebie i empatia wobec innych” – mówi Joanna Krupa. „Spodobało mi się, że choć reklamy są zabawne, to jednocześnie dalekie od krzykliwości, takie po ludzku ciepłe. Podoba mi się to świeże podejście Neonetu – żeby na pierwszym planie był człowiek i jego potrzeby, a technologia im służyła, nie na odwrót. Wróżę więc tej marce dalsze sukcesy” – dodaje.
Jak wyjaśnia Mieszko Sibilski, rzecznik prasowy grupy Neonet, marka zdecydowała się na tę ambasadorkę, ponieważ jej „energetyczny wizerunek pasuje do charakteru firmy”. „Jednocześnie jej oryginalny sposób komunikacji świetnie pokazuje, że w naszych sklepach każdy klient spotka się z profesjonalną obsługą, co pozwoli mu wybrać sprzęt najlepiej dopasowany do jego potrzeb” – podkreśla.
Kampania rozpoczęła się 20 maja 2021 roku. Wizerunek ambasadorki pojawi się m.in. w w reklamach telewizyjnych, online oraz na platformach VOD, a także w prawie trzystu sklepach Neonetu na terenie całej Polski. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada agencja Opus B.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Joanna Krupa dla Neonetu. joanna krupa, modelka i prezenterka, została ambasadorką kampanii „super look na dobre oferty” marki neonet. głównym celem akcji jest „podkreślenie wysokiej jakości obsługi i pomocy ze strony doradców”, które „w połączeniu z optymalnym asortymentem” dostępnym w salonach i na stronie internetowej, sprawiają, że „proces wyboru sprzętu staje się znacznie łatwiejszy i przyjemniejszy”. „zdecydowałam się na udział w kampanii marki neonet, bo łączy nas dystans do siebie i empatia wobec innych” – mówi joanna krupa. „spodobało mi się, że choć reklamy są zabawne, to jednocześnie dalekie od krzykliwości, takie po ludzku ciepłe. podoba mi się to świeże podejście neonetu – żeby na pierwszym planie był człowiek i jego potrzeby, a technologia im służyła, nie na odwrót. wróżę więc tej marce dalsze sukcesy” – dodaje. jak wyjaśnia mieszko sibilski, rzecznik prasowy grupy neonet, marka zdecydowała się na tę ambasadorkę, ponieważ jej „energetyczny wizerunek pasuje do charakteru firmy”. „jednocześnie jej oryginalny sposób komunikacji świetnie pokazuje, że w naszych sklepach każdy klient spotka się z profesjonalną obsługą, co pozwoli mu wybrać sprzęt najlepiej dopasowany do jego potrzeb” – podkreśla. kampania rozpoczęła się 20 maja 2021 roku. wizerunek ambasadorki pojawi się m.in. w w reklamach telewizyjnych, online oraz na platformach vod, a także w prawie trzystu sklepach neonetu na terenie całej polski. za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada agencja opus b. główny spot kampanii. (kd).