Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Julia Pietrucha i Maria Sadowska dla TATUUM. na początku 2018 roku julia pietrucha oraz maria sadowska zostały nowymi ambasadorkami tatuum. polskie artystki wystąpiły w najnowszej kampanii marki na sezon wiosna-lato 2018 oraz promują kolekcje specjalne, sygnowane swoimi nazwiskami. w informacji prasowej czytamy, że maria sadowska została wybrana ambasadorką marki, gdyż jest „charakterna, zdecydowana i silna. podobnie jak tatuum, zawsze wybiera drogę pod prąd – ciekawszą, pasjonującą i złożoną, a jednocześnie dającą wiele satysfakcji”. „jeśli chodzi o jakość, jestem bezkompromisowa. tak w kinie – co widać w reżyserowanych przeze mnie obrazach, jak i w modzie. dlatego przyjęcie propozycji tatuum i wystąpienie w kampanii, w roli ambasadorki nowej kolekcji, było dla mnie nie tylko wyróżnieniem, ale przede wszystkim naturalnym wyborem, który sprawił mi dużą przyjemność. te same wartości leżą w mojej naturze, to coś absolutnie zgodnego ze mną, z moim wnętrzem i tym, jak chcę być postrzegana jako kobieta” – podkreśla maria sadowska, muzyk, reżyserka i trenerka w programie „the voice of poland”. decyzja o współpracy z drugą artystką, julia pietruchą, również została uzasadniona w informacji prasowej: „jej pozytywna energia i chęć rozpoczynania ciekawych projektów, stawiania czoła przeciwnościom i wychodzenie poza komercyjne ramy narzucane przez showbiznes, uwydatniają jej naturalność i szczerość, co sprawia, że jest doskonałą bohaterką kolekcji specjalnej julia pietrucha x tatuum, pełnej lnu i nadruków z motywem liści” – czytamy. „zdecydowałam się na współpracę z tatuum, bo to marka, która od lat trzyma ten sam, wysoki poziom. choć nie przywiązuję wielkiej wagi do strojenia się, ponad wszystko cenię jakość, wygodę – a w ubraniach tatuum czuję się swobodnie. w obecnych czasach, gdy panuje fast fashion, do branży wkradło się marnotrawstwo, brak szacunku dla środowiska. wymieniamy garderobę co sezon, a czasy, kiedy nosiło się ulubione rzeczy latami, odchodzą w niepamięć. mam nadzieję, że dzięki naszej współpracy to może się zmienić u mnie, ale być może również u innych” – mówi julia pietrucha. w ramach współpracy wokalistki wystąpią też w kolekcji marki na sezon jesień-zima 2018 oraz będą angażować się w akcje organizowane w 2018 roku przez tatuum – działania proekologiczne i społeczne, mające na celu wspieranie rozwoju kobiet. (jg).
Na początku 2018 roku Julia Pietrucha oraz Maria Sadowska zostały nowymi ambasadorkami TATUUM. Polskie artystki wystąpiły w najnowszej kampanii marki na sezon wiosna-lato 2018 oraz promują kolekcje specjalne, sygnowane swoimi nazwiskami.
W informacji prasowej czytamy, że Maria Sadowska została wybrana ambasadorką marki, gdyż jest „charakterna, zdecydowana i silna. Podobnie jak TATUUM, zawsze wybiera drogę pod prąd – ciekawszą, pasjonującą i złożoną, a jednocześnie dającą wiele satysfakcji”.
„Jeśli chodzi o jakość, jestem bezkompromisowa. Tak w kinie – co widać w reżyserowanych przeze mnie obrazach, jak i w modzie. Dlatego przyjęcie propozycji TATUUM i wystąpienie w kampanii, w roli ambasadorki nowej kolekcji, było dla mnie nie tylko wyróżnieniem, ale przede wszystkim naturalnym wyborem, który sprawił mi dużą przyjemność. Te same wartości leżą w mojej naturze, to coś absolutnie zgodnego ze mną, z moim wnętrzem i tym, jak chcę być postrzegana jako kobieta” – podkreśla Maria Sadowska, muzyk, reżyserka i trenerka w programie „The Voice of Poland”.
Decyzja o współpracy z drugą artystką, Julia Pietruchą, również została uzasadniona w informacji prasowej: „Jej pozytywna energia i chęć rozpoczynania ciekawych projektów, stawiania czoła przeciwnościom i wychodzenie poza komercyjne ramy narzucane przez showbiznes, uwydatniają jej naturalność i szczerość, co sprawia, że jest doskonałą bohaterką kolekcji specjalnej Julia Pietrucha x TATUUM, pełnej lnu i nadruków z motywem liści” – czytamy.
„Zdecydowałam się na współpracę z TATUUM, bo to marka, która od lat trzyma ten sam, wysoki poziom. Choć nie przywiązuję wielkiej wagi do strojenia się, ponad wszystko cenię jakość, wygodę – a w ubraniach TATUUM czuję się swobodnie. W obecnych czasach, gdy panuje fast fashion, do branży wkradło się marnotrawstwo, brak szacunku dla środowiska. Wymieniamy garderobę co sezon, a czasy, kiedy nosiło się ulubione rzeczy latami, odchodzą w niepamięć. Mam nadzieję, że dzięki naszej współpracy to może się zmienić u mnie, ale być może również u innych” – mówi Julia Pietrucha.
W ramach współpracy wokalistki wystąpią też w kolekcji marki na sezon jesień-zima 2018 oraz będą angażować się w akcje organizowane w 2018 roku przez TATUUM – działania proekologiczne i społeczne, mające na celu wspieranie rozwoju kobiet. (jg)