W maju 2024 roku Julia Wieniawa – aktorka, piosenkarka i celebrytka – została ambasadorką marki kosmetycznej L’Oréal Paris. Dołączyła tym samym do Grażyny Torbickiej, pierwszej ambasadorki marki na polskim rynku, która reprezentuje koncern kosmetyczny od 2016 roku.
Współpraca L’Oreala z Wieniawą została ogłoszona 17 maja 2024 roku. Działania we współpracy z nową twarzą marki obejmą kampanię 360 stopni. Zaplanowano szereg kampanii produktowych oraz społecznych, w tym komunikację public relations, aktywność i reklamę w mediach społecznościowych, a także wykorzystanie kanałów digital oraz telewizji.
Ambasadorka będzie aktywnie uczestniczyć w programach społecznych realizowanych przez markę, takich jak „Lekcje wartości” oraz „Stand Up! Sprzeciw się molestowaniu w miejscach publicznych”.
Zaangażowanie Julii Wieniawy ma także na celu wzmocnienie marki wśród młodych konsumentów oraz wykorzystanie „mocnego głosu” nowej ambasadorki do wspierania kobiet i budowania ich pewności siebie.
Jak przekazuje L’Oréal Paris, Wieniawę cechują „konsekwencja, odwaga, upór i przywiązanie do wartości”, które doprowadziły ją do miejsca, w którym jest obecnie. To też – jak czytamy w komunikacie – sprawiło, że artystka jest odpowiednią ambasadorką marki kosmetycznej.
„Dzięki temu, że Julia nie tylko gra i śpiewa, ale także trafia do młodego pokolenia, które może się na niej wzorować, idealnie pasuje do marki, która swoje działania skupia wokół hasła: »Ponieważ jesteś tego warta«” – przekazuje marka kosmetyczna. Jak dodaje, slogan ten jest wyrazem wsparcia kobiet w osiąganiu celów i życiu w zgodzie z własnymi zasadami. „Julia Wieniawa doskonale reprezentuje ten ponadczasowy przekaz, który świetnie dopełnia kosmetyki z asortymentu marki, a dokładnie funkcję, jaką pełnią w budowaniu pewności siebie potrzebnej w przekraczaniu granic i realizacji marzeń” – twierdzi marka.
Firma nie ujawnia, na jak długo zawarto umowę z ambasadorką. Zdradza jedynie, że ma w planie współpracę długoterminową. (mb)