Reprezentant Polski w piłce nożnej i zawodnik klubu sportowego AS Monaco Kamil Glik został oficjalnym ambasadorem marki Blachotrapez – polskiego producenta pokryć dachowych i elewacyjnych. „Bardzo ucieszyłem się, gdy otrzymałem propozycję bycia twarzą marki Blachotrapez – powiedział polski zawodnik – „»Dachy wielu pokoleń«,hasło, którym żyją wszyscy w tej firmie, jest mi szczególnie bliskie. Bardzo cenię ciepło rodzinne i dzisiaj nie wyobrażam sobie świata, w którym nie daję z siebie maksimum dla moich najbliższych”.
Kamil Glik w ramach kontraktu podpisanego z firmą Blachotrapez będzie wspierał producenta w kampanii wizerunkowej pod hasłem „Dachy wielu pokoleń”. Piłkarz ma wystąpić w spotach telewizyjnych i internetowych, które będą emitowane przed meczami i w trakcie przerw, Wizerunek zawodnika AS Monaco zostanie wykorzystany również w reklamach prasowych. Ponadto, Glik pojawi się w strefie Blachotrapezu przy Stadionie Narodowym przed meczem Polska–Rumunia.
„To właśnie dzięki góralskiemu samozaparciu i wytrwałości osiągnęliśmy sukces na rynku. Nie bez powodu więc na ambasadora naszej firmy wybraliśmy Kamila Glika, który jako sportowiec potwierdza te cechy swoim charakterem. Ponadto doceniamy jego zaangażowanie, siłę walki i energię, którą widać podczas rozgrywek na boisku” – powiedział prezes Blachotrapezu Rafał Michalski.
Polski producent pokryć dachowych został niedawno także partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej. (mp)