Kamil Grosicki, piłkarz angielskiego klubu West Bromwich Albion i wielokrotny reprezentant Polski, został ambasadorem marki Dobroplast – producenta okien i drzwi ze Starego Laskowca (woj. podlaskie). Dowiadujemy się, że „Grosik” pojawi się w komunikacji marketingowej marki, a trzyletni kontrakt obejmuje też partnerstwo w ramach mediów społecznościowych oraz wydarzeń.
„Tym razem nie musiałem czekać do końca okienka, bo na stole pojawiła się naprawdę atrakcyjna oferta” – mówi Kamil Grosicki. „Dobroplast zaprezentował się jako firma godna zaufania, czego dowodzi zresztą jej ugruntowana i silna pozycja na rynku. Cieszę się również, że znów będę miał pretekst, by częściej gościć w podlaskich stronach. To dla mnie wyjątkowe miejsce, które darzę ogromnym sentymentem” – zaznacza.
„W naszej firmie od samego początku jesteśmy blisko sportu i aktywnie wspieramy sportowe pasje naszych pracowników” – podkreśla natomiast Grzegorz Kowalski, prezes zarządu w firmie Dobroplast. „Wybór Kamila na ambasadora marki nie wynika jednak wyłącznie z naszego zamiłowania do piłki nożnej. Na co dzień pracujemy w zupełnie różnych branżach, ale łączy nas wiele wspólnych wartości, takich jak determinacja i wytrwałe dążenie do celu” – mówi o wyborze ambasadora Kowalski. Prezes Dobroplastu dalej podkreśla, że „podobnie jak Kamil” firma wciąż „doskonali swoje umiejętności” i stara się zadowalać swoich klientów ofertą w taki sposób, jak ambasador uszczęśliwia kibiców swoimi golami. „»Grosik« to wspaniały sportowiec i świetny człowiek, a przed nami kilka lat znakomitej współpracy” – dodaje. (kd)