Kamil Grosicki, reprezentant Polski w piłce nożnej, został ambasadorem Solektro – firmy działającej w sektorze odnawialnych źródeł energii. Piłkarz będzie twarzą kampanii edukacyjnej zachęcającej do „zmiany nawyków na bardziej przyjazne środowisku”.
„W tym meczu wszyscy musimy grać do jednej bramki” – mówi Kamil Grosicki. „Zmiany klimatyczne to problem na tu i teraz, a nie na przyszłość. Każdy z nas musi sobie uświadomić, że jeśli dziś nie zaczniemy zmieniać swoich nawyków, przyszłe pokolenia będą żyły na zupełnie innej planecie. Planecie walczącej z problemami braku wody, głodem, chorobami, czy innymi nieznanymi nam plagami, których dziś mamy jedynie przedsmak. Nie chcę takiej przyszłości dla moich dzieci, czy wnuków, dlatego wpieram marki, które mogą pozytywnie wpłynąć na stan środowiska naturalnego” – dodaje.
„Kamil to motywator i dobry duch drużyny, który dopinguje do walki kolegów z boiska” – podkreśla Piotr Kowalczyk, prezes Solektro. „Jesteśmy przekonani, że włączenie go do gry o najwyższą stawkę, podniesie świadomość proekologiczną wielu osób. Turbo Grosik to pozytywny bohater, który nigdy się nie poddaje i zawsze pracuje na sukces całej drużyny” – zaznacza.
Działania z wykorzystaniem wizerunku piłkarza obejmą również materiały indentyfikacyjne firmy, promocję w social mediach (Twitter, Facebook, Instagram), promocje reklamowe w mediach branżowych czy działania CSR, uświadamiające o pracy na rzecz ekologii. (kd)