piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAmbasadorzy marek: Karol Paciorek dla Glenmorangie

Ambasadorzy marek: Karol Paciorek dla Glenmorangie

Marka whisky Glenmorangie (Moët Hennessy Polska) nawiązała współpracę z Karolem Paciorkiem – twórcą internetowym, który prowadzi na YouTubie autorski program Imponderabilia, w ramach którego przeprowadza wywiadu z ekspertami z różnych dziedzin czy influencerami bądź celebrytami.

„Jego otwartość, szeroki wachlarz zainteresowań i chęć poszukiwania sprawiają, że Karol jest naturalnym, doskonale komponującym się »ogniwem« świata i strategii Glenmorangie” – wyjaśnia marka w komunikacie prasowym.

W ramach współpracy Karola Paciorka z Glenmorangie na kanale youtubera pojawi się sześć odcinków specjalnych. Każdy z nich będzie poświęcony wybranemu tematowi i pojawi się w nim specjalnie dopasowany gość. Premiera pierwszego odcinka została zaplanowana na 4 października 2020 roku, a jego gościem będzie Mishon – twórczyni internetowa i fanka whisky. Następni goście będą przedstawiani w kanałach social media Paciorka. Odcinki będą ukazywały się raz w miesiącu.

„Postanowiłem podjąć współpracę i tym samym zostać ambasadorem marki, ponieważ wiem, jak dobrze się rozmawia, pijąc wybitny single malt. Jestem fanem Glenmorangie od lat, więc to świetne, że możemy współpracować” – przyznaje z kolei Karol Paciorek.

„Jestem zachwycony podjęciem współpracy z Karolem Paciorkiem. Glenmorangie od zawsze była marką poszukującą, często eksperymentującą, dlatego też zależało nam na stworzeniu czegoś ciekawego, angażującego – w dużej mierze oddającego nasz klimat. Uważam, że Karol, spełnia wszystkie „kryteria”, udowadniając to w swojej twórczości – często wychodzi poza wyznaczone schematy poprzez swoją ciekawość świata i odwagę. Nasza współpraca będzie opierać się na wspólnych wartościach i ideałach, ponieważ przede wszystkim zależy nam na naturalności” – komentuje Jakub Grabowski, Brand Manager Moët Hennessy Polska.

Za komunikację odpowiadają agencje współpracujące z Glenmorangie: koncept strategiczno-kreatywny przygotował zespół Socialyse (Havas Media Group), realizację działań po stronie Karola Paciorka prowadzi Fantasyexpo. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj