Perfumy Calvina Kleina ck one mają już 21 lat. Teraz na rynku pojawiła się ich kontynuacja – ck2. Do jej promocji firma Coty Polska zaangażowała agencję Adbirds oraz finalistów Top Model.
Premiera zapachu w Polsce miała miejsce 12 lutego. Kampania potrwa do 15 kwietnia 2016 roku.
Perfumy dedykowane są współczesnym millennialsom. To również produkt gender-free, celebrujący różnorodność relacji między dwojgiem ludzi.
Głównymi ambasadorami marki zostali influencerzy Karolina Gilon i Radek Pestka, finaliści ostatniej edycji Top Model. „Oboje idealnie wpisują się w charakter marki: są niezależni, odważni i przebojowi. Przez 3 miesiące będą w swoim stylu promować zapach ck2 i konkurs #the2ofus” – mówi Piotr Ciupiński, dyrektor kreatywny Adbirds.
Już widać pierwsze efekty współpracy. Ambasadorzy opublikowali na Instagramie zdjęcia z naklejonymi tatuażami. Logo i hashtag #the2ofus stanowią zapowiedź nowej odsłony perfum Calvin Klein – ck2.
Konkurs, o którym wspomina Ciupiński, jest skierowany do wszystkich, którzy zechcą zamieścić na Instagramie zdjęcie z drugą osobą, oznaczone hashtagami #the2ofus i #ck2. Wśród uczestników rozesłane zostaną takie same tatuaże, jak te Karoliny i Radka. Na zwycięzców czekają nagrody w postaci kodów na konta Premium Spotify, darmowych przejadów Uberem czy podwójne bilety do Multikina i Silver Screen. Nagrodą główną jest… spełnienie marzenia. Szczegóły akcji tutaj.
„Propozycja od ck2 spodobała mi się już na wstępie, ponieważ bardzo cenię sobie markę Calvin Klein. Jej charakter i jakość. Zapach zupełnie uwiódł mnie swoim «temperamentem». Na co dzień stosuję męskie perfumy, wiec unisex jest bardzo zgodny z moimi gustami zapachowymi. Misja #the2ofus, czyli gloryfikowanie wolności i tolerancji, jest mi w życiu bardzo bliska” – podkreśla Karolina Gilon.
Radek Pestka tak natomiast komentuje swój udział w promocji marki: „CK2 symbol różnorodności, tolerancji, przyjaźni i miłości bez granic. Zgadza się to w pełni z moją filozofią życiową. Moim wielkim szczęściem jest teraz to, że mogę robić rzeczy, w które naprawdę wierzę i które sprawiają mi frajdę”.
Agencja kreatywna Adbirds odpowiada za koncepcję kreatywną, strategię komunikacji oraz koordynację wszystkich elementów projektu na polskim rynku. Większość działań komunikacyjnych prowadzona jest w internecie, za pośrednictwem takich kanałów jak Facebook, Instagram czy Snapchat. Akcji towarzyszą również serie eventów klubowych z samplingiem ck2 na terenie Warszawy oraz działania instore w perfumeriach. (ak)