23 czerwca 2020 roku L’Oréal Paris przedstawiło swoją nową globalną ambasadorkę – Katherine Langford. Australijska aktorka będzie promować markę w kampaniach Casting Crème Gloss oraz Air Volume Mega Mascara.
Jak tłumaczy L’Oréal, Langford uosabia wartości marki, m.in. dzięki energii, talentowi i przekonaniom – aktorka aktywnie włącza się w dyskusję na temat tolerancji i równości płci; swoje kanały w mediach społecznościowych wykorzystuje do wspierania rozmów online na temat pewności siebie.
„Z radością witamy Katherine w rodzinie L’Oréal Paris. Utalentowaną i pewną siebie młodą kobietę, która wykorzystuje swój wielomilionowy zasięg w social mediach do inicjowania zmian w sposobie myślenia młodych ludzi. Z naturalną charyzmą i niezwykłą energią mówi o sile pozytywnego podejścia i wiary w siebie. To wszystko sprawia, że Katherine jest idealną rzeczniczką, która uosabia legendarną maksymę L’Oréal Paris: Ponieważ wszyscy jesteśmy tego warci” – komentuje Delphine Viguier-Hovasse, Global Brand President w L’Oréal Paris.
„L’Oréal Paris to marka, która nie tworzy sztucznych kanonów piękna. Kibicuje wszystkim niezależnie od ich płci, wieku, koloru skóry czy sylwetki, podkreślając, że: każdy jest tego wart! Najważniejsze, aby nauczyć się, jak kochać siebie, jak być odważnym, jak być pewnym siebie! Ludzie w moim wieku nie powinni bać się być sobą, ponieważ to właśnie czyni nas pięknymi – ta różnorodność. Kiedy wiesz, że jesteś tego wart, żyjesz pełnią życia! Jestem ogromnie wdzięczna, że mogłam dołączyć do tak inspirującej grupy ambasadorek – kobiet silnych, odważnych, wrażliwych jednocześnie, które zachęcają do odnalezienia pewności siebie i własnej definicji piękna” – mówi Katherine Langford.
Na Instagramie L’Oréal Paris pojawiły się dwa filmy przedstawiające ambasadorkę. W jednym z nich Katherine Langford opowiada m.in. o sprawach dla siebie ważnych, takich jak równość, środowisko czy zdrowie psychiczne. Oba wideo dostępne są na YouTubie na kanale fanów aktorki.
W ramach współpracy Katherine Langford weźmie udział w dwóch kampaniach produktowych – Casting Crème Gloss (która prowadzona będzie w 2020 roku m.in. w internecie, mediach społecznościowych i telewizji) oraz Air Volume Mega Mascara (która odbędzie się na przełomie 2020 i 2021 roku; na jej temat marka jeszcze nie podaje pozostałych informacji).
Strony nie zdradzają pozostałych szczegółów współpracy. L’Oréal Paris przekazuje jedynie, że na bieżąco będzie informować o akcjach i projektach, w które zaangażowana będzie ambasadorka. (ak)