Kinga Paruzel, autorka książek o tematyce żywieniowej, finalistka I polskiej edycji MasterChef i blogerka kulinarno-lifestylowa, została ambasadorką OneDayMore, producenta musli, owsianek czy granoli. Współpraca ta została nawiązana w wyniku „wzajemnej pasji do zdrowego, zrównoważonego stylu życia, umiłowania diety roślinnej i chęci tworzenia rzeczy dobrych dla ludzi i dla świata”.
Ambasadorka będzie uczestniczyła w kampaniach wizerunkowych marki i promowała produkty i działania strategiczne firmy, mówiąc o idei świadomego odżywiania. Pierwszy etapem współpracy jest akcja edukacyjna #SniadanieChallenge. Kinga Paruzel prezentuje w niej m.in. swoje autorskie, zdrowe i szybkie przepisy na śniadania. Działania obejmują kampanię digitalową, outdoorową, a także Facebook i Instagram.
„Naszą misją jest przekonanie konsumentów, że sposób odżywiania oddziałuje na jakość naszego życia” – mówi Dariusz Haraj, CEO OneDayMore. „Wierzymy, że Kinga Paruzel jest osobą, która w okresie zauważalnego wzrostu świadomości żywieniowej wśród konsumentów pomoże nam promować szybkie i wygodne w użyciu produkty OneDayMore, raz na zawsze obalając mit, że zdrowe śniadanie jest wyzwaniem pochłaniającym duże nakłady czasu” – podkreśla.
Współpraca dotyczy zarówno stałego asortymentu marki, jak i launchu nowej linii produktowej OneDayMore, czyli roślinnych zamienników mięsa (pojawią się w ostatnim kwartale 2021 roku). Wizerunek ambasadorki ma podkreślać, że „ważnym punktem na drodze do zrównoważonego rozwoju jest dieta, uwzględniająca produkty roślinnego pochodzenia, w tym roślinne zamienniki mięsa”, by udowadniać, że „produkty roślinne mogą zadziwić smakiem nawet największego konesera mięsa”.
Za zakup mediów, strategię, kreację i realizację kampanii z udziałem ambasadorki odpowiada GPD Agency. Kampania ma potrwać do końca 2021 roku, a sama współpraca z blogerką ma charakter długofalowy. (kd)