Firma znana z produkcji oranżady do swojej najnowszej kampanii zaangażowała Kubę Wojewódzkiego. W ramach współpracy polski dziennikarz muzyczny, telewizyjny, radiowy i prasowy, publicysta, satyryk, felietonista i showman wystąpi w spotach marki.
Kampania zakłada emisję materiałów zarówno na antenach największych stacji telewizyjnych, takich jak TVN, Polsat, TVP1 i TVP2, jak i w stacjach o mniejszym zasięgu. Na ten sezon zaplanowano pokazanie trzech 30-sekundowych spotów.
Prowadzone będą również działania digitalowe, w kanałach social media oraz w punktach sprzedaży (przygotowano dedykowane ekspozytory sprzedażowe i materiały POS z brandingiem). Co więcej, 1 czerwca rozpocznie się konkurs konsumencki.
Kampania ma umocnić wizerunek marki poprzez odwołania do pozytywnych emocji oraz wartości, komunikowanie przede wszystkim pozytywnego nastawienia do tego, co polskie i oryginalne.
Oranżada Hellena jako pierwsza marka napojów gazowanych jest promowana w show Kuby Wojewódzkiego na podstawie długoterminowego kontraktu. Teraz dziennikarz wystąpi w spotach marki, których hasło brzmi: „Cudze chwalicie swego nie znacie!”.
Za strategię i kreację odpowiada agencja BRANDMAN, za zakup mediów – Universal McCann, za produkcję spotu – Studio filmowe M5, za reżyserię – Tadeusz Śliwa, natomiast za działania PR – Agencja Kolterman Media Communications. (ak)