Lech Piasecki, polski kolarz, mistrz świata i zwycięzca Wyścigu Pokoju, został ambasadorem marki Cono Sur, oficjalnego wina Tour de France. To pierwsza współpraca marki z kolarskim ambasadorem.
Piasecki wystąpi w serii materiałów wideo ukazujących ciekawostki dotyczące wyścigu Tour de France oraz kometujących zmagania Polaków na trasie wyścigu, a także bieżącą sytuację na poszczególnych jego etapach. Materiały będą publikowane na facebookowym profilu marki Cono Sur oraz na kanale YouTube – TiM Wina. Działania promocyjne będą realizowane przed wydarzeniem i w jego trakcie.
„Tour de France to nie tylko sportowe emocje, ale także wspaniałe otoczenie i niepowtarzalny klimat. A jak Francja to również i wino. Dlatego wspólnie z marką Cono Sur postaramy się zaprezentować ciekawostki związane z wyścigiem Tour de France w towarzystwie znakomitych win” – mówi Lech Piasecki.
„Wspólnie z panem Lechem Piaseckim, legendą polskiego kolarstwa, postaramy się przybliżyć kulisy Tour de France, aby kibice mogli razem z nami poczuć atmosferę i emocje towarzyszące tej wyjątkowej imprezie” – wyjaśnia Patrycja Sikorska, PR & Strategic Marketing Manager TiM, dystrybutora marki Cono Sur w Polsce. (pk)