Argentyński piłkarz klubu FC Barcelona Lionel Messi został globalnym ambasadorem marki z branży smartfonów i technologii informatycznych – Huawei. Współpraca zakłada m.in. promocję jej produktów.
„Lionel Messi, podobnie jak Huawei, zawsze szuka możliwości, aby być jeszcze lepszym w tym, co robi. Pomoże naszej marce przekazywać te wartości ludziom od Europy, przez Azję, po Amerykę Południową. Wierzymy, że droga, którą teraz wspólnie kroczymy, zaprowadzi nas do sukcesu” – mówi Kevin Ho, President, Handset Business, Huawei Consumer BG.
Messi jest według Huawei uosobieniem marki. Jego podejście do życia – wyznaczanie sobie ambitnych celów, realizacja marzeń i dążenie do perfekcji – wpisuje się w główne przesłanie Huawei: Make it possible.
„Trzeba stale walczyć, by zrealizować swoje marzenia. Musisz poświęcić wszystko i iść zawsze do przodu, aby stawać się coraz lepszym. Dla mnie każdy dzień, w którym jako zawodnik nie robię żadnych postępów, jest dniem straconym”- skomentował Lionel Messi.
Firma angażuje się w promowanie sportu, przede wszystkim piłki nożnej. Przez ostatnie kilka lat Huawei współpracowała z takimi klubami piłkarskimi jak Club América, Santa Fe, Sporting Cristal, Arsenal, Atlético de Madrid czy AC Milan. Ponadto, podejmuje działania z takimi piłkarzami jak Robert Lewandowski czy Alexis Sánchez. (ak)