poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAmbasadorzy marek: Łukasz Fabiański dla Banku Zachodniego WBK

Ambasadorzy marek: Łukasz Fabiański dla Banku Zachodniego WBK

Bank Zachodni WBK rozpoczął nową kampanię. Do udziału w niej zaprosił Łukasza Fabiańskiego.

Obok bramkarza polskiej reprezentacji w kampanii zobaczymy dziennikarza i komentatora sportowego Mateusza Borka, który już wcześniej współpracował z bankiem.

„Polacy kochają piłkę nożną i związane z nią emocje. Kolejne badania i rankingi pokazują, że temat futbolu jest nieustannie bardzo nośny, dlatego postanowiliśmy kontynuować tę drogę” podkreśla dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Banku Zachodniego WBK Artur Sikora.

Bank, jak sam zaznacza, chce, by odbiorcy widzieli, że Bank Zachowni WBK jest silnie związany z piłką nożną, rozumie emocje towarzyszące tej dyscyplinie sportu i uczestniczy we wspólnym kibicowaniu. Do tego celu wykorzystuje tło dla swojej kampanii – eliminacje do Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018.

Pierwsza odsłona kampanii dotyczy Konta Godnego Polecenia. Nowi klienci banku moga korzystać z oferty od 3 października do końca stycznia 2017 roku.

Materiały z wizerunkiem Fabiańskiego pojawią się m.in. w witrynach banku, BTL-u i na wybranych nośnikach OOH.

Już wcześniej Bank Zachodni WBK do swojej komunikacji marketingowej włączył piłkę nożną. W czasie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2016 zorganizowana została bowiem akcja #12zawodnik.

Regulamin oferty dostępny jest tutaj. (ak)

Zdjęcie główne: blog.bzwbk.p

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj