Bank Zachodni WBK rozpoczął nową kampanię. Do udziału w niej zaprosił Łukasza Fabiańskiego.
Obok bramkarza polskiej reprezentacji w kampanii zobaczymy dziennikarza i komentatora sportowego Mateusza Borka, który już wcześniej współpracował z bankiem.
„Polacy kochają piłkę nożną i związane z nią emocje. Kolejne badania i rankingi pokazują, że temat futbolu jest nieustannie bardzo nośny, dlatego postanowiliśmy kontynuować tę drogę” – podkreśla dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Banku Zachodniego WBK Artur Sikora.
Bank, jak sam zaznacza, chce, by odbiorcy widzieli, że Bank Zachowni WBK jest silnie związany z piłką nożną, rozumie emocje towarzyszące tej dyscyplinie sportu i uczestniczy we wspólnym kibicowaniu. Do tego celu wykorzystuje tło dla swojej kampanii – eliminacje do Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018.
Pierwsza odsłona kampanii dotyczy Konta Godnego Polecenia. Nowi klienci banku moga korzystać z oferty od 3 października do końca stycznia 2017 roku.
Materiały z wizerunkiem Fabiańskiego pojawią się m.in. w witrynach banku, BTL-u i na wybranych nośnikach OOH.
Już wcześniej Bank Zachodni WBK do swojej komunikacji marketingowej włączył piłkę nożną. W czasie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2016 zorganizowana została bowiem akcja #12zawodnik.
Regulamin oferty dostępny jest tutaj. (ak)
Zdjęcie główne: blog.bzwbk.p