Od czerwca 2016 reprezentant Polski w piłce nożnej Łukasz Piszczek jest ambasadorem marki KRISPOL – producenta bram, okien, drzwi i rolet okiennych.
Jako ambasador marki Piszczek będzie wspierał długofalową kampanię informacyjno-promocyjną prowadzoną pod hasłem „KRISPOL – gwarancja spokoju”. Akcja obejmie przede wszystkim internet oraz sieć salonów sprzedaży.
Łukasz Piszczek i Grzegorz Ratajczak
„Jesteśmy znani z zamiłowania do sportu. Pozytywne emocje związane ze wspieraniem różnych dyscyplin i wydarzeń sportowych towarzyszą naszej marce od lat. Teraz przyszła pora, aby wynieść związaną ze sportem działalność i komunikację na jeszcze wyższy poziom” – mówi Katarzyna Kozłowska, kierownik marketingu.
Jak podkreśla Grzegorz Ratajczak, dyrektor wykonawczy firmy, współpraca z Łukaszem Piszczkiem to przemyślany krok. „Z roku na rok zwiększamy skalę sprzedaży eksportowej, a rynek naszych zachodnich sąsiadów jest dla nas jednym z najważniejszych. Stąd decyzja o wyborze na Ambasadora marki postaci Łukasza Piszczka – sportowca rozpoznawalnego nie tylko Polsce, ale w całej Europie” – wyjaśnia Ratajczak. (mb)