Maciej Zień, polski projektant mody, został ambasadorem nowej kolekcji zapachów Little Black Dress marki Avon. Kampania promująca zapachy ruszyła 1 grudnia 2020 roku i towarzyszy jej hasło „Sztuka noszenia perfum”. Nazwa ta ma pokazywać, że klasyczna elegancja „nigdy nie wychodzi z mody”, a nowy zapach jest „idealnym uzupełnieniem każdej kobiecej kreacji”.
W ramach współpracy projektant pojawił się na okładce i wewnątrz katalogu Avon 16/2020, gdzie zaprezentował swoje propozycje eleganckich sylwestrowo-karnawałowych kreacji, które mają łączyć się z zapachami z seri Little Black Dress. Zień jako twarz kampanii promuje zapachy w trzech wariantach – Black Edition, Gold i Red Edition.
„Maciej Zień to wyjątkowa postać w świecie mody. Jego kreacje od lat przełamują schematy, wyznaczając trendy w świecie kobiecego designu” – mówi Anna Werstler, dyrektor marketingu Avon. „Maciej jest znany z tego, że w swoim wzornictwie zawsze stawia na autentyczność i indywidualny styl, dlatego cieszymy się, że mamy z nim okazję współpracować – zwłaszcza przy okazji kampanii Little Black Dress. Zapachy z tej kolekcji to kwintesencja indywidualizmu i elegancji, a ze wsparciem Macieja pragniemy inspirować kobiety do codziennego zaskakiwania swoim stylem” – dodaje.
W ramach działań promocyjnych kolekcji zostanie zorganizowany również konkurs, w którym na autorów najlepszych kreacji inspirowanych jednym z zapachów Little Black Dress będzie czekała suknia specjalnie zaprojektowana przez Macieja Zienia. Kampania obejmuje również aktywności w mediach społecznościowych marki Avon.
Za działania PR–owe (biuro prasowe) kampanii odpowiada agencja Garden of Words. (kd)