W październiku 2024 roku ambasadorkami Garniera zostały influencerka Julia Kuczyńska, znana jako Maffashion, oraz piosenkarka Natalia Kukulska. W ramach współpracy wezmą udział w lokalnej kampanii Płynu Micelarnego 3w1.
Jak podaje marka, oryginalny styl i autentyczność Maffashion sprawiły, że stworzyła prawdziwą społeczność. Influencerka jest przedstawicielką młodych i świadomych konsumentek, które ufają jej w kwestii modowych i urodowych.
Natalia Kukulska, według Garniera, jest natomiast ikoną polskiej sceny muzycznej. Piosenkarka jest znana także jako autorka tekstów, kompozytorka i producentka. W kampanii marki występuje razem z córką – Anną Dąbrówką.
W ramach kampanii powstały spoty promujące produkt marki z udziałem ambasadorek.
Źródło: youtube.com/GarnierPolska
Źródło: youtube.com/GarnierPolska
„Maffashion i Natalia Kukulska to kobiety, które obecną pozycję wypracowały latami pracy. Ich zaangażowanie w połączeniu z talentem pozwoliło im uzyskać status ikon, które są wzorem do naśladowania dla kobiet w całym kraju. Z tego powodu doskonale pasują do roli lokalnych reprezentantek kultowego płynu micelarnego od Garnier, który jest numerem jeden w Polsce” – mówi Karolina Szczepanowska, Advocacy Brand Manager Garnier Skincare HUB Poland & Baltics.
W kampanii wzięła udział także tiktokerka Vanessa Wilczewska, znana jako @beautyvtricks, która promuje płyn dwufazowy z olejkiem arganowym.
Źródło: youtube.com/GarnierPolska
Reżyserem i fotografem kampanii jest Paweł Księżopolski. Za produkcję odpowiada agencja VML Poland. We współpracę była zaangażowana także agencja Enyo.
Kampania potrwa od początku października do końca listopada 2024 roku. Będzie widoczna w punktach sprzedaży online i offline, a także w mediach społecznościowych.
Akcja promująca produkt marki jest początkiem długoterminowej współpracy z ambasadorkami, która potrwa do końca 2025 roku. (ao)