Hiszpańska marka biżuterii TOUS wybrała dwie ambasadorki w Polsce – Julię Kuczyńską, znaną jako Maffashion, oraz Roksanę Węgiel. Współpraca z dwoma Polkami ma pokazać zaangażowanie marki na tym rynku, wzmocnić świadomość brandu i przyciągnąć nowych klientów.
Marka TOUS przekazuje też, że wybór tych ambasadorek wyraża „synergię między dwoma pokoleniami”. Julia Kuczyńska była jedną z pierwszych influencerek w Polsce. „Pionierski pomysł i konsekwencja w realizowaniu celów uczyniła z Maffashion ucieleśnienie archetypu self-made girl boss, czyli kobiety osiągającej sukcesy w biznesie, która sukces zawdzięcza wyłącznie samej sobie” – opisuje blogerkę marka. „W kwestii stylu Maffashion to kreatywna trendsetterka o nieposkromionej ciekawości i chęci do modowych eksperymentów. Jest postacią, która od lat inspiruje polskich millenialsów, a ponadto spełnia się w roli mamy” – przekazuje TOUS.
Julia Kuczyńska
Roksana Węgiel, piosenkarka i zwyciężczyni Eurowizji Junior, jest z kolei ikoną pokolenia Z. Według marki „jest uosobieniem świeżości, energii i… odrobiny szaleństwa!”. „Choć młode Polki widzą w Roxie wzór do naśladowania za sprawą jej fenomenalnego talentu, charyzmy i ciężkiej pracy, to jest ona także podziwiana za swój uroczy, nie stroniący od szaleństw styl” – uzasadnia marka.
Roksana Węgiel
„Obie, na swoich własnych zasadach i w swoim własnym stylu, oddają ducha marki” – czytamy w komunikacie. Dobór ambasadorek ma podkreślać przesłanie marki, które brzmi „piękno bierze się z tego, czym się od siebie różnimy”.
Współpraca z ambasadorkami obejmie kampanię w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Twarze Kuczyńskiej i Węgiel pojawią się także w witrynach salonów marki. Ambasadorki zagoszczą również na eventach. Planowane są także działania PR.
Wybór ambasadorek jest decyzją globalną, a współpraca ma charakter długofalowy. (mb)