Magda Mołek, dziennikarka telewizyjna i youtuberka została ambasadorką marki Vichy. W ramach współpracy będzie promować gamę kosmetyków NEOVADIOL.
Mołek weźmie udział w kampanii „Ja się dopiero rozkręcam!”, w której marka przekonuje dojrzałe kobiety o tym, „że na każdym etapie życia można odkrywać nowe możliwości”.
„Magda Mołek dzięki swojej autentyczności i otwartości jest idealną osobą do reprezentowania wartości marki Vichy, a także inspirującym przykładem dla dojrzałych kobiet” – podkreśla firma kosmetyczna w komunikacie prasowym.
Współpraca zakłada szerokie działania komunikacyjne, obejmujące telewizję, prasę oraz outdoor (iluminację na budynku Warsaw Spire. Realizowana będzie ponadto kampania influencerska, komunikacja w kanałach social media marki Vichy Laboratoires oraz na kanale Magdy Mołek.
Nowa ambasadorka linii NEOVADIOL ma wspierać kobiety w odkrywaniu siły i pewności siebie „w każdym aspekcie życia, niezależnie od wieku”.
„Piękno zmian leży w ich zrozumieniu i akceptacji. Ten etap w życiu kobiety to nie koniec, ale początek nowej podróży, nowych doświadczeń, pełnych możliwości i potencjału. Jest to czas, w którym zgłębiamy swoją wewnętrzną mądrość i czerpiemy radość ze zdobytego doświadczenia życiowego. Możemy radzić sobie z wyzwaniami, które towarzyszą dojrzałości i cieszyć się każdym dniem. To mój najlepszy czas. Jestem pełna siły, pewna siebie, a moje decyzje płyną prosto z serca. Mam wiedzę, doświadczenie, nie boję się eksperymentować. Wiem, że najlepsze dopiero przede mną. Z wiekiem ja się dopiero rozkręcam, a o moją skórę dba ekspert – NEOVADIOL od Vichy” – mówi Magda Mołek.
Za współpracę z ambasadorką odpowiada zespół Vichy wspierany przez agencję 2koma7, która odpowiada również za działania advocacy. Zakup mediów powierzono agencji mediowej Wavemaker, kreację przygotowała agencja McCANN, a produkcją sesji zdjęciowej i wideo zajęła się Truskavka. Działania media relations prowadzi z kolei LoveBrands Group. (mb)