Magdalena Różczka została ambasadorką Grupy Murapol. Deweloper rozpoczyna akcję promocyjną pod hasłem „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej”. Aktorka będzie główną bohaterką kampanii.
Działania promocyjne z udziałem Magdaleny Różczki zaplanowano w prasie, internecie, radiu, telewizji oraz outdoorze. Współpraca przewiduje również bezpośrednie spotkania aktorki z mieszkańcami i klientami Murapolu podczas wydarzeń organizowanych przez dewelopera w całej Polsce.
„Doskonale wiem, że posiadanie własnego mieszkania to marzenie tysięcy osób. Możemy w nim czuć się swobodnie w wyrażaniu emocji. We własnym mieszkaniu jesteśmy naprawdę u siebie, a to pozwala nam rozwinąć skrzydła, cieszyć się, bawić, kochać. Świadomość posiadania takiego miejsca daje poczucie bezpieczeństwa, co przekłada się na nasze szczęście i komfort. Dlatego przecież powtarzamy, bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej” – zaznacza Magdalena Różczka.
„Magdalena Różczka swoją dotychczasową karierą, jak również zaangażowaniem w ważne działania charytatywne uosabia to, czego poszukiwaliśmy u ambasadorki naszej marki. Prezentuje sobą profesjonalizm, zaufanie, a także troskę o innych ludzi. To wartości, którymi kierujemy się w naszej misji i codziennej pracy” – podkreśla Jarosław Matusiak, dyrektor działu sprzedaży i marketingu Grupy Murapol. „Oprócz promocji naszej Spółki, wspólnie z Magdą planujemy już kampanie społeczne, które będą propagować bezpieczeństwo wśród najmłodszych” – dodaje Matusiak.