VeloBank nawiązał współpracę z Magdaleną Różczką. Aktorka będzie testowała produkty oraz dzieliła się swoimi doświadczeniami, przez co będzie miała aktywny wpływ na rozwój marki oraz wdrażanie nowych funkcji. Pracownicy banku wspierają natomiast prowadzoną przez aktorkę Fundację Ukochani w ramach programu „Brand Ambasador 2.0”.
Przy okazji ogłoszenia partnerstwa marka informuje jednocześnie o wprowadzeniu konceptu „ambasadorstwa 2.0”, który polega na obustronnym zaangażowaniu. Jak wyjaśnia zamysł VeloBank, tradycyjna rola ambasadora marki, sprowadzająca się głównie do bycia twarzą reklamy, nie jest już w pełni satysfakcjonująca.
„VeloBank, choć jest stosunkowo nową marką na polskim rynku, zdążył już zdobyć zaufanie ponad połowy ubankowionych Polaków. Teraz jako pierwszy w Polsce wprowadza koncept »Brand Ambasadora 2.0«. W tę rolę wciela się jedna z najbardziej cenionych gwiazd polskiego kina – Magdalena Różczka” – przekazują przedstawiciele banku. „Wprowadzając format »Brand Ambasadora 2.0«, stawiamy na autentyczność, nową jakość i budowanie jeszcze większego zaufania do naszej marki” – dodaje Katarzyna Meissner, dyrektorka zarządzająca VeloBanku, odpowiedzialna za komunikację i marketing.
Jak przekazują strony, aktorka aktywnie uczestniczy w budowaniu wizerunku marki, a VeloBank wspiera jej inicjatywy, angażując się w działalność prowadzonej przez nią fundacji. Już teraz w ramach obustronnej współpracy pracownicy banku zorganizowali akcję charytatywną „Zostań VeloMikołajem”, przygotowując świąteczne prezenty dla kilkudziesięciu podopiecznych fundacji.
Po raz pierwszy Magdalena Różczka nawiązała współpracę z VeloBankiem dwa lata temu. Użyczyła wtedy swojego głosu do nagrania spotów reklamowych oraz powitania na infolinii. Aktorka wystąpiła też reklamie VeloFotki.
Jak podkreśla marka, wybór Różczki na ambasadorkę nie jest przypadkowy. Poza byciem lubianą aktorką, spełnia się też ona jako matka i założycielka Fundacji Ukochani, która wspiera rodziny zastępcze. „VeloBank i Magdalenę Różczkę łączą podobne wartości – troska o innych, wygoda i bezpieczeństwo” – podkreślają strony. Wpływ na wybór ambasadorki miały również głosy klientów banku. Jak podaje marka, 87 proc. klientów VeloBanku ocenia, że aktorka „doskonale pasuje do marki, a reklamy z jej udziałem są wiarygodne, wyróżniające się i interesujące”.
W ramach współpracy w listopadzie 2024 roku wystartowała nowa kampania z udziałem ambasadorki. Różczka stanie się też częścią procesu tworzenia VeloExperience, testując rozwiązania oferowane przez VeloBank, a także doradzając, w jaki sposób można dokonać usprawnień, aby jak najlepiej wykorzystać funkcje oferowane w aplikacji mobilnej. Marka zapowiada, że aktorka będzie też brała aktywny udział w opracowywaniu nowych usług i produktów bankowych.
„Do tej pory jako klientka banków, dzwoniłam, gdy czegoś potrzebowałam, czasem wpadałam do placówki. Odkąd veluję z VeloBankiem, dużo się zmieniło. Zaskoczyło mnie to, ile rzeczy można samemu załatwić, ile ta jedna aplikacja kryje przydatnych funkcji. Słyszałam, że klient aktywny realizuje jedną transakcję miesięcznie, tymczasem ja mam kontakt z aplikacją nawet kilka razy w ciągu dnia. I jest to superłatwe i przyjemne” – mówi ambasadorka. (kn)