Sieć sklepów Bricomarché rozpoczęła współpracę z agencją CIA Content Impact Agency, która będzie odpowiadać za opracowanie i realizację całościowej strategii contentmarketingowej dla marki, obejmującej działania w telewizji i mediach społecznościowych, przygotowanie materiałów na bloga w serwisie bricomarche.pl oraz pozycjonowanie treści i serwisu w działaniach SEO.
W ramach realizacji wyżej opisanej strategii, marka zaprosiła do współpracy trójkę ambasadorów: Maję Popielarską, dziennikarkę i prowadzącą program „Nowa Maja w Ogrodzie” na kanale HGTV, Wiesława Skibę, prowadzącego audycje o naprawach i drobnych remontach w porannym programie Dzień Dobry TVN oraz Izę Jurasik-Kamińską, autorkę bloga DOM Z DUSZĄ o wnętrzach, dekoracjach i DIY (Do It Yourself). Całość projektu jest realizowana pod hasłem „Sąsiedzkie Porady”. Działania mają objemować profil na Facebooku, blog, realizację materiałów wideo i będą wspierane przez obecność w stacjach TVN i HGTV. Produkowane treści mają koncentrować się na zagadnieniach związanych z ogrodem, niewielkimi naprawami i remontami oraz dekoracją i wyposażeniem domu.
„Poszukiwaliśmy ambasadorów, których wizerunek oraz dotychczasowe doświadczenia pozwolą na realizację naszych założeń. Zdecydowaliśmy więc o wyborze Mai Popielarskiej – znanej dziennikarki stacji HGTV, która jest specjalistką we wszystkich tematach ogrodniczych. Wiesław Skiba – »złota rączka« z programu DDTVN jest ekspertem od napraw i drobnych remontów. Iza Jurasik-Kamińska odpowiada za cześć związaną z dekoracją domu. Nasz wybór padł na osoby znane, ale nie celebrytów. Poszukiwaliśmy doświadczenia i wiarygodności w działaniach ambasadorów, które wzmocnią przekaz i treści realizowane dla Bricomarché” – komentuje dla PRoto.pl Tomasz Nabakowski, Managing Partner w Content Impact Agency.
Zadaniem ambasadorów będzie udział w produkcji treści poradnikowych publikowanych w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej firmy, a także w stacjach HGTV i DDTVN. Dodatkowo wszyscy ambasadorzy będą popularyzowali treści za pośrednictwem swoich mediów społecznościowych.
„Firma Bricomarché wyprodukuje dedykowane materiały wideo z udziałem Mai Popielarskiej dotyczące porad związanych z ogrodami. Wiesław Skiba w programie DD TVN w ramach sąsiedzkiej pomocy i sąsiedzkich porad będzie pomagał widzom w realizacji drobnych remontów. Wspólnie z Izą Jurasik-Kamińską zrealizujemy materiały wideo dotyczące tematyki związanej z dekoracją wnętrz. Z Mają Popielarską i Wiesławem Skibą zostaną zrealizowane także materiały DIY, które wyemitujemy w kanale HGTV” – wyjaśnia Tomasz Nabakowski.
Kampania została zaplanowana na cały 2017 rok. Będzie opierać się na komunikacji w mediach, na Facebooku oraz w serwisie bricomarche.pl. Działania związane z aktywnościami telewizyjnymi zaplanowane zostały na drugi kwartał 2017 roku. (pk)