Aktorka Małgorzata Kożuchowska została ambasadorką marki obuwia i torebek Lasocki, należącej do CCC. Kampania reklamowa z jej udziałem rozpoczęła się 6 marca 2020 roku i jest prowadzona pod hasłem „Moje odkrycie”.
Kożuchowska w ramach kampanii promuje najnowszą wiosenno-letnią kolekcję marki. Działania mają na celu prezentowanie głównych atrybutów brandu – jakości, komfortu, różnorodności i stylu oraz zgodności z aktualnymi trendami mody – opisuje marka w komunikacie prasowym.
Kampania będzie realizowana w marcu i kwietniu. Obejmie telewizję, prasę kobiecą, internet (display i wideo). Działania prowadzone będą także w mediach społecznościowych oraz salonach CCC (plakaty i komunikacja na ekranach LED).
Za spoty i sesję zdjęciową odpowiadało studio Lemon Films. Autorem sesji jest Mateusz Stankiewicz, a reżyserką spotów Martyna Iwańska. Za media społecznościowe w kampanii odpowiada agencja H2O Creative, a za zakup mediów dom mediowy MullenLowe. (mb)