Małgorzata Rozenek-Majdan została ambasadorką marki Teesa, oferującej małe produkty AGD. W związku z rozwojem portfolio firmy 1 lipca 2019 roku wystartowała kampania marketingowa, której celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki i oferowanych przez nią produktów.
„Jest mi niezmiernie miło reprezentować markę, która jest w stanie zaoferować kobietom produkty, których jakość i funkcjonalność sprosta wszelkim oczekiwaniom, a jednocześnie ich cena nie zrujnuje domowego budżetu” – komentuje Małgorzata Rozenek-Majdan.
Kampania opiera się przede wszystkim na telewizyjnym spocie reklamowym, w którym ambasadorka opowiada o dniu z życia kobiety. W filmie zwrócono uwagę, że każda kobieta, niezależnie od tego czym się zajmuje, potrzebuje produktów dopasowanych do swojego stylu życia. Zdaniem twórców takie produkty znajdzie ona w portfolio marki Teesa.
Spoty reklamowe emitowane będą w TVP2, TVN, TVN Style oraz HGTV. Emisja zaplanowana jest w lipcu oraz w czasie jesiennych ramówek.
Pozostałe działania promocyjne marki skupiają się na akcjach w punktach sprzedaży, gdzie wizerunek ambasadorki będzie wykorzystywany w materiałach POS oraz na reklamach w internecie – na Facebooku, Instagramie i YouTubie.
W drugiej połowie roku zaplanowano również kampanię billboardową na około 150 nośnikach w całej Polsce. (ak)