Marka Agata – sieć salonów meblowych – wprowadza nową komunikację i rozpoczyna współpracę z ambasadorką – aktorką Małgorzatą Sochą. Jak wyjaśnia marka, w ten sposób chce podkreślić szeroki wybór mebli i dodatków.
„Jest taki moment, w którym trzeba przyspieszyć i dodać marce wyrazistości, dlatego po raz pierwszy do swoich działań marketingowych zdecydowaliśmy się pozyskać ambasadora. Do współpracy zaprosiliśmy szalenie popularną i lubianą aktorkę telewizyjną i teatralną, Małgorzatę Sochę. Wybór twarzy marki był bardzo ważnym i przemyślanym krokiem” – tłumaczy Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w Agata.
W ramach współpracy z ambasadorką powstały spoty, przedstawiające „sześć twarzy Małgorzaty Sochy” – w każdym z filmów pokazana jest inna klientka o specyficznych wymaganiach.
fot. M.Stankiewicz
Zorganizowano również sesję zdjęciową, której autorem jest polski fotograf Mateusz Stankiewicz. „Koncepcja sesji opierała się na tym, iż aktorka przybierała różne osobowości, utożsamiając się z klientami salonów – raz odzwierciedlała charakter bardzo miły, wręcz, słodki, innym razem temperament z pazurem” – wyjaśnia marka. Zdjęcia z wizerunkiem Małgorzaty Sochy pojawią się na siatkach wielkoformatowych i citylightach.
fot. M.Stankiewicz
Ogólnopolska kampania salonów rozpoczęła się 30 marca 2017 roku i jest zaplanowana na dwanaście miesięcy. Kampania obejmuje radio, internet, siatki wielkoformatowe oraz telewizję – sześć 30-sekundowych spotów i ich 15-sekundowe skróty będą emitowane w stacjach TVP, TVN, Polsat oraz na YouTubie.
Za koncepcję sesji oraz kreację i realizację kampanii salonów Agata odpowiedzialna jest agencja Opus B. (mb)