We wrześniu 2024 roku Małgorzata Socha została polską ambasadorką linii kosmetyków Yves Rocher. Aktorka będzie promować gamę kosmetyków do pielęgnacji twarzy Anti-Âge Global znajdującą się w ofercie marki.
W ramach promocji nowej linii kosmetyków realizowana jest kampania reklamowa z udziałem aktorki w magazynach drukowanych i online. Ponadto marka prowadzi kampanię display oraz działania OOH. Współpraca z Małgorzatą Sochą obejmuje także komunikację w kanałach social media marki Yves Rocher Polska oraz na profilu aktorki na Instagramie.
Kampania została zrealizowana przez polski zespół Yves Rocher we współpracy z domem mediowym Media Direction OMD oraz Drum Polska, który jest odpowiedzialny za koordynację współpracy z ambasadorką, zakup przestrzeni OOH oraz przygotowanie materiałów wizualnych. Realizacją sesji zdjęciowej i produkcją materiałów wideo zajmował się dom produkcyjny 9production.
Za działania wizerunkowe i media relations na polskim rynku odpowiedzialna jest Klaudia Lis, PR & Communication Manager w Yves Rocher.
Przy okazji nowej kampanii, marka informuje też o wprowadzonych zmianach w swojej identyfikacji wizualnej i prezentuje odświeżone logo.
(kn)