niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościAmbasadorzy marek: Marcin Dorociński dla Kinley

Ambasadorzy marek: Marcin Dorociński dla Kinley

Aktor Marcin Dorociński w lipcu 2021 roku rozpoczął współpracę z marką napojów Kinley. Będzie jej polskim ambasadorem.

Marcin Dorociński będzie wspierał markę w działaniach promocyjnych. Wystąpi w kampanii reklamowej realizowanej pod hasłem „Smak, do którego dorastasz”. W spotach ambasador „celebruje momenty, w których może się zrelaksować, nie przejmując się oczekiwaniami, jakie niesie życie aktora”. Akcja z udziałem aktora ma „zachęcić konsumentów do tego, aby sięgnęli po tonik, który od lat kojarzony jest z elegancją oraz wyrafinowanym smakiem”.

„Jego (Dorocińskiego – przyp. red.) wizerunek, ale też podejście do życia, doskonale pasuje nie tylko do naszej marki, ale i do realizowanej obecnie kampanii digitalowej” – komentuje Izabela Gorczyca-Tronina, Frontline Activation Brand Manager dla marki Kinley w Coca-Cola Poland Services.

„Podobnie jak my, Marcin cieszy się smakiem dystansu i pokazuje, że do pewnych rzeczy każdy z nas musi po prostu dorosnąć. Niezależnie od tego, kim jesteśmy i czym na co dzień się zajmujemy, z wiekiem zdajemy sobie sprawę z tego, że czasami warto zrobić dwa kroki w tył, aby popatrzeć z dystansu na daną sytuację i cieszyć się chwilą, nie myśląc o tym, co pomyślą inni” – mówi Alicja Gołębiewska, Influencer and Partnerships Manager w Coca-Cola Poland Services.

W ramach kampanii powstały cztery spoty z różnymi wariantami smaków Kinleya. W każdym Marcin Dorociński „przekonuje konsumentów, że między innymi od gromkich oklasków lepsze jest tylko uznanie bliskich przyjaciół, a od zwycięstwa – świadomość, że nie zawsze trzeba wygrywać”.

Poza wideo w ramach digitalowej kampanii prowadzone będą także działania na YouTubie, w mediach społecznościowych. Kampania obejmie także reklamę displayową.

Autorką koncepcji kreatywnej kampanii i scenariuszy spotów jest Magdalena Piasecka, Senior Copywriter z Agencji LiquidThread. Produkcją spotów oraz przygotowaniem i wyprodukowaniem sesji zdjęciowej zajęło się studio produkcyjne Prodigious. Za reżyserię serii etiud odpowiada Kuba Michalczuk, autorem zdjęć jest Michał Englert, a sesji zdjęciowej – Szymon Szcześniak. Działania digitalowe i w mediach społecznościowych prowadzi LiquidThread, a za PR odpowiada 24/7Communication. Planowanie i zakup mediów leży po stronie domu mediowego Mediacom. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj